Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 For de som orker, så er dette en litt lang historie. Vel, det begynte ca for 2 år siden, da var jeg sammen med en jeg trodde jeg skulle dele resten av livet mitt med. Vi hadde vært sammen i 5 månder, da han plutselig fikk vite at han var pappa. Det kom jo seff som et stort sjokk på alle. Men etter mye tårer og styr fikk vi da tods alt en fin tid ut av dette. Men ting gikk ikke helt som planglagt mellom oss, så jeg valgt å flytte fra samboeren min etter to år. Jeg hadde tenkt å være singel en stund, men når man ikke søker, ja da faller vel ting rett i fanget på en. Nå har jeg funnet min absolutte drøm. En nydelig gutt som jeg virkelig tror jeg kan bli lykkelig sammen med, MEN.....ja for det er det stort MEN. Han har en one nightstand som har blitt gravid, hun sier det er han som er faren, men han har sin tvil, men det vil jo tiden da seff vise. Det er som om historien bare gjentar seg selv, jeg elsker jo barn, men det er det er virkelig ikke like lett å være stemor alltid. Han vil ta ansvar for ungen hvis det er hans, men moren til barnet er bare 19 år, og han har virkelig prøvd å snakke henne fra å skulle ha barnet, hun skjønner vist ikke helt at det ikke er alltid veldig kult å få et barn med en som ikke vil ha barn med deg. Men men, nå er det iallefall bestemt at den ungen kommer til våren, og er min utkårede da faren, ja da er jeg jo stemor engang til. Midt oppe i dette ønsker jeg jo selvfølgelig snart å skape min egen familie, jeg er nå 29 år og ønsker meg jo selv barn. Men velger jeg da å bygge vidre på dette forholdet må jeg jo leve med å sette min egen famile i ro for en stund. HJELP........!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Kan du ikke forklare kjæresten din hvordan du har det? Og si at du ønsker å sette deres planer sammen på vent til dere får svar på en evt DNA?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jo det ville vel kanskje vært en ide, men ikke så lett når følsene for han er så sterke. Er jo ikke fordi jeg ikke ikke kommer til å tankle ting, er bare om man skal være egoist el ikke egoist liksom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå