Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 jeg syns den er dyr. hvordan er prisen på den i forhold til andre merker? regnes det som billig merke eller dyrt? har lyst å høre fra folk med peilig.. hilsen ei på 30 år som skal begynne med sminke.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hihi, aldri for tidlig:) Jeg har brukt kun id i mange år, men kjøper billigere via venner som er hudpleiere. Det er et veldig godt merke, godt pudder som lar huden din puste istedet for å blokkere..et dyrt merke er det jo, men du finner ikke samme kvalitet på Kappahl eller H%M.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Det er ihvertfall billig på ebay. Ca 180,- kr inkl frakt mot kr 450,- hos hudpleier. Gå til en hudpleier og få demonstrert sminken og for å finne ut navnet på den fargen som passer deg. Så kjøper du kanskje der en gang, eller sier du skal komme tilbake. Så kjøper du dette på nettet/ebay i stedet. Mye penger å spare:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 takk for svar. jeg var på parfymeri og kjøpte id bare mineral, for jeg visste jo ikke hva slags farge jeg skulle ha. ikke kjøper jeg ting på internett heller, men kanskje jeg må begynne med det. det virker som ting er billigere der.. tidligere har jeg bare brukt sminke fra H&M, men har ikke vært fornøyd akkurat.. hi
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 men ebay liksom? trodde det var plass folk selger brukte ting.. (hvor her jeg det fra??) jaja.. får vel gjøre det neste gang. men det blir vel lenge til? bruker jo ikke masse pudder hver dag, så den holder vel en stund?? hi
NormaJean Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 jeg kjøper det også kun fra usa, får familie/venner til å sende det. Blir for dyrt i norge Men ebay er definitvt ett bra sted å kjøpe fra. Hvis du aldri har brukt det før så bør du kjøpe ett slik startkit, da får du testet litt ut forskjellige produkter.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har brukt dette i et par år og er veldig fornøyd. Kjøper fra USA. Det er drøyt i bruk, så en boks varer sikkert lenge for deg:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Hei! Jeg er ikke HI, men lurer også på noe i forhold til dette. Må man betale moms hvis man bestiller fra Strawberrynet? Hvis noe koster 400 kr på strawberrynet, hva blir da momsen? Hvor kan man evt kjøpe dette Get started Kit-settet i Norge? Gjerne på nett, er så lettvindt å bare få det sendt hjem i posten:) Takk for at dere hjelper en uvitende!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Om du bestiller fra utlandet så må du betale moms på alt over 200,- I tillegg kommer tollgebyr. Dette gjelder uansett om du bestiller fra strawberrynet eller noen andre. Hos strawberrynet så lønner det seg å bestille en ting av gangen om prisen er under 200,- for frakten er gratis uansett. Det sies at de betaler tilbake utleggene dine for moms, men jeg har ikke fått noe tilbake hittil, selv om jeg har fått bekreftet at de skulle sette over.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 KJØP PÅ strawberrynet da vel! billig å bra. blivakker.no har også id ganske billig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Jeg jobber som hudpleier og kan anbefale Bare minerals på det sterkeste. Både bare minerals, Glo minerals og Jane Iredale er gode mineralserier. Hold deg unna billigmerkene da de ikke er helt rene og dermed oftest vil tette porene dine og i verste fall gjøre huden din uren. Det er mye billig på nettet,men ikke alt er nødvendigvis ekte varer. Litt som å kjøpe seg en Prada tshirt i syden...Jeg vet at de store leverandørene i Norge har anmeldt de norske nettstedene for å selge produkter som ikke har gått gjennom Mattilsynet for testing og sjekk før salg i dette landet. Så vær litt kritisk til hva du handler,ikke ta alt for god fisk
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #13 Skrevet 21. januar 2010 Hva koster det dersom en må betale toll da? Har det noe å si hvor mye en handler for i tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #14 Skrevet 21. januar 2010 Dytter for å se om noen kanskje vet dette.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #15 Skrevet 21. januar 2010 altså såfremt du holder deg til strawberrynet og de andre godt kjente sidene så er det de ekte varene du får.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #16 Skrevet 21. januar 2010 Ingen som vet hva tollen vil komme på?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #17 Skrevet 21. januar 2010 Har ikke lest hva de andre her har svart, så kan hende dette er allerede skrevet, men; Jeg bestilte et startsett på strawberrynet, men fire forskjellige pudder, tre koster og kostsjampo. Denne kostet 400 kr, og jeg måtte betale 200 kr når jeg hentet den i posten, men sendte kviteringen inn til strawberrynet, og fikk tilbake pengene! Står på siden at du kan sende inn kviteringene dersom du har måttet betale noe i posten. Anbefaler virkelig å begynne med å kjøpe startsett, da får du med koster og alt til en veldig billig penge Får også en mye finere glød i huden av mineralsminke(ikke loreal eller annen cubus-sminke) enn av vanlig pudder.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #18 Skrevet 22. januar 2010 tusen takk for svar alle!!! nå er jeg virkelig gira på at dette skal gå bra!! hehe. hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #19 Skrevet 22. januar 2010 Bestill på www.limebeauty.com. Koster 185 kroner INKL frakt, og kommer som regel i postkassen etter ti dager. Har brukt den nettsiden i over to år, og er kjempefornøyd - aldri vært problemer i forhold til betaling eller frakt. /Line
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå