Gå til innhold

Da har svigemor gitt klar beskjed..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har svigermor gitt klar beskjed, dersom det blir gutt denne gang også, så har vi det med å prøve en gang til. Hun her lyst på et lite jente barnebarn.

Får bare håpe dette er ei jente da, for jeg tror ikke det blir flere ;-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var klar meldig... Huffameg! Kan ikke tro det er mulig å si noe sånt! Hev deg over det og ikke tenk på det.

Skrevet

Ikke slik ment. Var en spøkefull måte å si hun var glad vi ventet en til og håpet det er ei jente. Hun er Nordlænding og de sier ting på en *litt* skarp måte ;-P

Skrevet

He he leste det som en spøk jeg da.

Her har mamma gitt klar beskjed hun vil ha mange barnebarn! ja og jeg er enebarn

Bestillingen er på minst 3 :)

VI har 2 nå da og jeg er ikke skremt så vi får se hva tiden viser :)

Alle sier til meg at jeg kan gi meg for vi har en av hver, men det spiller jo ingen rolle :)

Skrevet

Jeg ser humoren i det, men da hadde jeg svart opp med at det skulle du tenkt på når du selv valgte å ikke få fler barn...hehe.. Iallefall mamman til deg Herkules, som er enebarn, hehe ;)

VI venter gutt nr 2 nå, og her blir det ikke fler om vi klarer å passe på, og det svir i mormor-hjertet at hun ikke får kjøpe kjoler og dulle opp ei jente, men det har jeg ingen planer om å ta hensyn til. Man har jo ingen garanti for at neste blir jente uansett :) Men de er søte da som kommer med ønskene sine,,,,,,

Skrevet

Ja vi får krysse fingrene for deg da=) hehe....her blir det jene og jeg har gutt fra før, så begge besteforeldrene og jeg fikk drømmen oppfylt! hihi og her blire IKKE fler=)

Skrevet

Hehe.

Her sier BF at hvis vi ender opp med tre stk av samme kjønn, så må jeg belage meg på en fjerde :-p

De bare spøker ;-)

Svigermor vil gjerne at vi får jente, for hun fikk tre gutter selv :)

Skrevet

hehe, sikkert ment morsomt, men må innrømme at jeg tenkte "stakkars gutt" et lite øyeblikk. Nuvel, godt det ikke er hun som avgjør dette:D

Skrevet

Stakkars gutt skal du aldeles ikke tenke Gytha Ogg, hun forguder guttungen, og kommer til å forgude nestemann også, uansett kjønn.

Skrevet

Så provoserende. Hadde fått passet sitt påskrevet her over en slik flåsete kommentar. Noe så dumt!

Skrevet

Hehe, tror du får ta den klare beskjeden med en klipe salt :) Det er noe hun ikke kan bestemme:) Men ønske det kan hun :)

Skrevet

Svigermor her bare VISSTE barnet i magen var en gutt, og hun ønska seg sånn ett guttebarnebarn fordi det var jo så gøy for sønnen hennes. Blei bare irritert jeg og blei sånn trassete og håpte hun ikke fikk viljen sin.

Men spørs hvorden hun er som person da og hvilken tone man har seg imellom :)

Skrevet

Som jeg sa kl 15:18

"Ikke slik ment. Var en spøkefull måte å si hun var glad vi ventet en til og håpet det er ei jente. Hun er Nordlænding og de sier ting på en *litt* skarp måte ;-P"

Skrevet

Min mamma har i ettertid tenkt på at jeg blir alene om "ansvaret " for mine gamle foreldre. Hun og søstrene stilte jo alle opp for min mormor når hun var alene og gammel

Så hun har vært etterpåklok og ønsker at jeg lage meg en stor familie nettopp fordi vi er ganske få på alle kanter.

Jeg vil gjerne ha 4-5 barn men da medregnet hund(er)

Mine barns besteforeldre forguder den og tar i mot det de får av barnebarn

:)

Skrevet

Du kan få prøve min svigermors kommentar da nummer én var vel og vakkert født og hun traff sitt første barnebarn - "å, så skjønn, dere kan sikkert få operert ørene hans så de ligger inntil hodet etterhvert". Noen dager senere fikk jeg høre at "Jeg hadde jo aldri trodd at jeg skulle få noen barnebarn, jeg, siden du er sånn karrierekvinne".

Det verste er at jeg fortsatt er glad i dama :)

Skrevet

Jeg er én av tre søsken og mammaen mitt har bestilt minst 9 barnebarn, hun klarte tre og det får jaggu vi klare og!

;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...