***lykkelig mamma*** Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Noen ganger i løpet av dagen føler jeg ikke at jeg har mage, og føler meg "lett" i magen. JEg har endel mensmurringer, pluss utflod (som tyder på blodomstrømninger) og ingen tegn til blødninger eller noe. Men jeg har enkelte tider i løpet av dagen, der jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt. Dette synes jeg er veldig ekkelt. Følte jeg kjente noen spark for ett par dager siden, men har ikke kjent noe etterpå (er 15+2) men det er jo også normalt, at man ikke kjenner regelmessig liv så tidlig. Føler heller ikke magen er så hard som den var før! tviler på at det er noe å engste seg over, men bekymringene kommer krypende om jeg vil eller ikke! Noen andre som har hatt liknende hendelser??
Mamma's Magic Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har det litt på samme måte som deg. Merker liksom ingenting, bortsett fra at jeg er veldig trøtt, da. Er 14+4, og jeg vet at det er helt vanlig å ikke kjenne liv ennå, men det gjør en veldig bekymret. Jeg har litt mage, men det har jeg egentlig hatt siden uke 8-9, føler ikke at den har blitt noe større. Nei, det er nervepirrende, men er vel ikke annet å gjøre enn å vente. Jeg skal på ordinær ul om ca 3 uker, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Hei du, I siste svangerskap skrev jeg ned uke for uke hvordan jeg hadde det.. Ting som skjedde og hvilke symptomer jeg hadde. (ikke hadde?) Og tiden fra ca. uke 14-16 følte jeg meg IKKE gravid... Hadde liksom ingen av de typiske gravid symptomene lenger. Kvalmen, sulten, puppene osv.. Men da jeg var 16 uker kjente jeg første sparkene ;o) Og alt var i sin skjønneste orden :=) Tror dette er helt normalt - og du behøver ikke bekymre deg! Lykke til, fredagsklem
MES81 Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Forstår at det kan være en urolig følelse, men fra mitt ståsted er du utrolig heldig. Jeg har vært veldig kvalm og spydd mange ganger per dag helt til uke 20..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå