Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Finnes det noe på nett der det er testet oksygen inne i vogna når man dekker den til? Syns jeg har hørt det, men finner ikke noe!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Ja, det var en undersøkelse som viste at luftkvaliteten ble mye dårligere med teppe foran vogna. Husker dessverre ikke hvor den var, men skal legge ut link hvis jeg finner den igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Trenger da ingen test på at luftkvaliteten blir dårligere med teppe foran, det er da vanlig logisk sans.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Tydeligvis ikke siden utrolig mange mødre triller rundt med teppe foran vogna. De hører ikke på fornuft, så da må man jo finne fram til fakta for at de forhåpentligvis skal forstå.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Du spionerer på dem? Eller lager du egne tanker om at de ikke løfter opp teppet av og til, og ikke har kontroll?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Har ikke sett noen undersøkelse på det, men det er jo ren logikk da. Vogna i seg selv er ganske tett, og den har kun en relativt liten åpning foran. Når så denne dekkes til blir det ingen luftsirkulasjon inni vogna. ERGO - DÅRLIG LUFT, LITEN OKSYGENTILFØRSEL. Ooops- capslock var et uhell ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Ønsker noe skriftlig..... Som jeg kan vise frem... Ikke alle som er enige med meg. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå