Gå til innhold

Dere som har prøvd nutrilett :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i gang med en slankeprosess nå. Og lurer på hva dere erfarne slankere syntes om denne løsningen:

Frokost: Nutrilett

Lunsj: Salat + egg

Middag: Noe vegetarisk, helst uten karbo

Kvelds: Nutrilett.

Mellommåltider: Mandler eller cashewnøtter.

Hva tror dere, tror dere jeg kommer til å gå ned?

Kommer til å trene flere ganger i uken i tillegg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du bør velge en metode og holde deg til den. Nutrilett dreier seg om lite kalorier, og inneholder forholdsvis mye karbohydrater pr 100 g. På den annen side, om du skal ha noen særlig effekt aav lavkarbo, så bør du få i deg noe fett, og mye proteiner.

Slik jeg ser det så komer du til å få i deg for lite av alt, særlig proteiner, om du ikke er flink og bruker mye bønner og linser ( som igjen inneholder en del karbohydrater) eller tofu ol.

Du kommer sikkert til å gå ned i vektt, men jeg tipper også at du kommer til å fucke opp forbrenningen din så kroppen går på sparebluss etter kort tid.Så mitt råd til deg er :velg 1 metode og hold deg til den.

Skrevet

Jeg syntes det er så ufattelig vanskelig dette. Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning.

Syntes det er vanskelig å finne noe god frokost og kvelds og middag for den saks skyld, når jeg er veggis.

>Derfor tenkte jeg at nutrilett kan hjelpe til frokost og kvelds.

Det står på pakken til Nutrilett at det er 10 karbohydrater. Er det mye? Spiser dressing på salatene..

Skrevet

Er det 10 karbohydrater pr. 100 g eller 10 karbohydrater pr ferdig shake/suppe/smoothie? Om det er 10 pr ferdig rett så er det ikke så ille.

Det kan sikkert gå greit, men pass på at du får i deg nok kalorier og nok proteiner. Om du spiser melkeprodukter så er jo cottage cheese et fint frokostalternativ, eller frokostlapper ( se på lavkarbo.no)

Skrevet

Blir du mett av dette da??

Jeg hadde svimlet før kl to om jeg gikk på denne dietten. Jeg blir mett av nutrilett, men sulten igjen etter en time og to..

Ikke spise vegetarisk til middag, du trenger proteiner. kutt ut alle karber som du klarer. Og spis masse kjøtt, egg, kylling, fisk og grønnsaker som gror over jorden..

Skrevet

Ja, om jeg blir mett, vet jeg ikke :P Har ikke prøvd ennå hehe..

Det var 10 karbohydrater pr. pose. Jeg spiser melkeprodukter, men ikke kjøtt ellers fisk..

Ja, har tenkt å prøve sånn frokostpannekake.. de virker gode. Men tenkte kanskje en uke med shake til frokost og kvelds??

Skrevet

Ta en 14 dagers kickstart med alevo, da krynper du magesekken så mye, at du ikke blir sulten på en stund!!!

Gått ned 18 kilo med å gjøre det jeg, og trene i tilegg.

Men noen dager sulten må du regne med, men hvem lider ikke litt for skjønnheten?

Skrevet

Hva er alevo? Kan du fortelle litt om dette?

Skrevet

Jeg vet heller ikke hva Alevo er, men lurer på om jeg har sett noe ved det navnet på apoteket??

Men nutrilett vil vel gjøre samme nytten?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...