Anja83 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 ...står det på forsiden her når jeg logger meg inn. Hahaha! Mine pupper er akkurat like små som de pleier å være. Men de går vel ut ifra et gjennomsnitt sikkert da, og mens noen trekker snittet opp, trekker jeg det altså ned igjen. Hihi.. Men jeg husker fra sist at puppene mine ble mye større etter babyen var født, så jeg får vente med de utringete toppene til da.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Kan ikke akkurat si at jeg heller merker noe til de 200-400 grammene Men rett etter fødsel sist este de opp som ballonger, skikkelig brystspreng! Aj aj :/
ayaah Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Samme her! Mine er sikkert 20-40 gram større... hehe... men jeg pleier heldigvis å få godt med melk etter fødselen, det er det viktigste!
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 tipper dette stemmer riiiimelig bra på meg.... De har vokst enormt, og folk jeg ikke har sett på en stund bemerker det til og med.. hehe...
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Stemmer med meg denne gangen. med første mann fikk jeg ikke større. men nå. er jeg gått fra liten B til D men måtte kjøpe amme bh i E aldri trodd jeg skulle få såå store.. har kunn 2 bh å bytte på.. Vet jeg havner tilbake til liten B når jeg er ferdig med å amme. Viss det blir noe igjen av puppene da. hehe
tintafant-m/2 jenter Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Mine har i hvert fall ikke vokst mer enn 5 g!!
idamamma-00 Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Mine er iallefall 2-400 gr større, har små pupper til vanlig, så pappa`n var i ekstase den første tiden. De blir sikkert dobbelt så store etter fødsel (gjorde det sist..), og når ammingen er over blir de igjen bittesmå.... Synest det er greit at de er litt større, men behøvde ikke vokse såååå mye!!
Anabelle2010 har født! Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Føler jeg er helt oppe på 400 gram ekstra. Nå har jeg store pupper i utgangspunktet og har for lengs vokst ut av de vanlige bh-ene mine. Måtte opp på H!!!!! i amme-bh. Takk og lov for at det finnes sånne str. Men det stopper nok ikke her, etter fødsel når melka komer for fult blir det enda verre! Heldigvis normaliserer det seg etter amming, men av erfaring blir jeg nok litt slappere i fisken også
Anja83 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2010 H i bh-størrelse!!! Hjelpe meg, finnes det?! Jeg bruker jo vanligvis A, så jeg kikker jo ikke på noen større størrelser. Jeg får vel bare glede meg til puppene kommer opp i str B når melka har kommet. Jaja, fare for hengepupper har jeg iallefall ikke, hvis man skal se noen lyspunkt.
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Huff, kunne klart meg fint uten de store melkejurene! Var skikkelig fine de første månedene i svangerskapet, men nå er de bare kjempetunge, synes de er fæle! Og husker godt det blir verre etter fødselen, men det normaliserer seg jo gradvis. Og hva som blir resultatet etter amming av mitt tredje barn, det gjenstår å se....
Gina73 (♂ apr 08 + ♂ feb 10) Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 En til med str H her :-) Ble gravid igjen mens jeg fortsatt ammet nr 1 (da var han 13 mnd.) og fortsatte å amme ca 3 mnd til så vet ikke hvordan puppene blir når alt er tilbake til det normale. Det er ikke så mye man kan gjøre med størrelsen, den er som den er, ikke sant?
christina88 Skrevet 22. januar 2010 #13 Skrevet 22. januar 2010 hadde D-E før jeg blei gravid... har kjøpt meg amme bh i cup H jeg å. og den passer nå og har ikke født engang:P så jeg tror jeg er en av de som har fått opp gjennomsnittet
b77h Skrevet 22. januar 2010 #14 Skrevet 22. januar 2010 Jeg startet med 70C før jeg ble gravid - så økte de på skikkelig de første månedene; var trillrunde og supersexy... Men tror i løpet av 6 mnd at de skrumpet inn igjen...så de bhene jeg måtte kjøpe større i starten er for store nå. De er verken ømme eller noe større. Nå er det bare noen uker til termin og de har fortsatt ikke vokst! Men har blitt advart om at de etter fødsel vil bli gigantiske...høhø... Har foresten en venninne som i løpet av svangerskapet gikk fra A cup til D cup! Og det var før hun fødte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå