Gå til innhold

Vil flytte!!!!!! Hva syns dere?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg drømt om å selge det huset her siden jeg var gravid med guttungen!( han fyller 3 i april) Jeg kommer fra et stort hus og er bortskjemt med store soverom, stue og kjøkken. Vi har 3 soverom ( 2 små og et ok til barneromstr syns jeg da), Kjøkkenet er langt og smalt ( hater det) og stua er litt liten med alt for lite veggplass, ( stua er i 2 etg og har skråvegger!!!). Med andre ord jeg trives ikke! Det er rett ved en veldig trafikkert hovedvei og har nesten ikke hage som ungene kan boltre seg i. Men alt er nyoppusset utenom kjøkkenet, men skal ikke mye til før det er nytt også. Veldig høy standard generelt og det er bare for andre og flytte rett inn. Er supre naboer og er veldig sentralt til barnehager, butikker, bussforbindelser og det tar ikke mer enn 20 min å gå til byn. 5 min og kjøre. Men jeg er bortkjemt merker jeg her ja...hehe

Sitter nå og ser på hus, har funnet et hus,men det trengs masse oppussing! Vi må regne med hvertfall 400 000 i oppussing, men da har vi et helt "nytt" hus til samme lånesum som vi i dag har. Det har 3 store soverom, greit kjøkken, dobbelt stue, badet vet jeg ikke hvordan ser ut ennå, nytt tak, men kledningen rundt må byttes, står ikke noe om kjeller eller drenering, gammelt elektrisk annlegg, men er mye maling og ytre kosmetisk som må fikses i alle rom, maling osv...visning til søndag så da finner vi ut mer.

Vi har rørlegger, snekker og elektrikker i familien og får masse hjelp av venner og familie hvis det skal være sånn.

Jeg har kjempe lyst på det huset. Det har fin hage for ungene og bikja, utehus på 30 kvadrat som kællen kan ha som hobbyrom og det er sentralt, men fortsatt ikke ved noen traffikert vei eller på en bråkete byplass. Vi har mulighet til å skape det helt til vårt eget med vår stil, men er jo mye jobb og det er jo ikke gjort over nattan. Første som må fikses er jo å male vegger, bytte ut badet, Men utover det kan vi flytte rett inn. Og det tar jo sikkert litt tid til vi får solgt her også. Vi bor på et populært område så si 2 - 3 mnd så er det nye eiere i hus sa megler.

Hva syns dere da? Tar vi oss vann over hue? Det er tvangssalg, men er lite sannsynlig at eierne kommer til å trekke salget. ( Har snakket med megler) Det har lagt ute lenge. Jeg er jo snart i uke 24 så jeg får jo ikke akkurat gjort så veldig mye annet enn å male og fortelle andre hvordan det skal se ut..hehe...men ....

Hva syns dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjør på, hvis det er det du vil : )

Syns det høres veldig bra ut! :)

Har du link til huset?

Lykke til, håper nesten dere går for det! Hørtes bra ut.

Skrevet

husk ved tvangssalg har dere ikke noe særlig "garanti" - er kjøp som det står og ferdig med det!!

Skrevet

Er i omtrent samme situasjon her. Vi har blokkleilighet. Sambo har ønsket seg hus lenge, men jeg har trivdes godt her. Men nå som jeg er gravid igjen, trenger vi noe større.

Skal i banken å høre om finansiering i morgen.

Ser ikke helt problemet jeg :D

Go for it :D

Skrevet

Syns dere det=) skal se om jeg finner finn koden her...17808171

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17808171

Håper ikke det er huset til noen av de damene her inne da, for da blir jeg vel halshugd...hehe

Vi kjøper det jo ikke før familien min har sjekka det og funnet ut eksakt hvor stort prosjekt det er snakk om her. Men jeg klør i fingrene til og ringe megler og bank for å starte prosjektet mitt.

Skrevet

åh!

Det er ikke noe å vente på IZ!

Utrolig koselig hage også! ÅHH. Kjenner jeg blir litt missunelig her;)

Også er det så fint med utehuset, barna kan ha nytte av det etterhvert også. Du og.

Du er utrolig heldig som har den muligheten!

Skrevet

syns det så " bra" ut!! eller me litt oppusing da!! :-) kjempe fin hage å!!

Æ ville gjort det viss alle va enig !!!

Skrevet

Når dere sier sånn får jeg jo mere blod på tann! hehe...vi skal på visning til søndag. Ringer banken i morgen. Hvis det klaffer og alt stemmer så legger vi inn bud på 800 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...