Gå til innhold

Blir dette dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega har mistet mannen sin, og jeg tenkte jeg skulle sende henne en sms. Tenkte å skrive at jeg tenker på henne, og at hun må si fra om hun trenger noe. Besøk for eks.

Men, jeg har aldri vært hos henne før da. Blir det feil å nevne det nå? Er redd for å si noe feil i en sånn situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre å si noe feil enn å ikke si noe. Jeg tror hun vil sette pris på omtanken. :o)

Skrevet

Ja, det er vel det. Men, tenker at hun kanskje syns det er dumt å nevne det nå.

Skrevet

Det blir garantert ikke dumt i en slik situasjon.

Skrevet

Du vet faktisk ikke helt hvor dine viktigste støttespillere kommer fra før en krise oppstår, og de kan ofte være folk du ikke regnet med i utgangspunktet. Si at du tenker på henne, og la henne vite at du er der.

Skrevet

Bedre å tråkke feil (selv om jeg ikke tror du gjør det), enn ikke å tråkke i det hele tatt.

Skrevet

Send melding!

MEN husk å sørge for å gjøre det klart at du ikke forventer noe svar!

Før mine omgivelser ble trent i hvordan det var å være så syk som jeg var så lenge, var det faktisk et par som ble litt snurt over at jeg ikke svarte dem. De forsto ikke hvor dårlig jeg var. Jeg regner med at en som akkurat har mistet ektefellen sin er i samme situasjon!

Si noe om at dersom det er den minste ting du kan hjelpe med, så stiller du gjerne opp, hvis ikke så vit at du er i mine tanker eller noe sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...