Gå til innhold

Flere som er medlem i VGs Vektklubb??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært kjempeflink denne uken, har holdt meg under 1300 kalorier og trent hver dag.. Blir spennende å veie meg på mandag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var medlem der.. veldig fornøyd, men måtte ligge myyye lavere på kcal inntaker enn det de oppgav.. nå bruker jeg grete roedes vektklubben.no gratis den og funker veldig bra!

Skrevet

Jeg er medlem, har gått ned nesten 4 kilo på to uker.

Spiser 1334 kcal om dagen og trener 3 ganger i uken.

Skrevet

jeg og er medlem:) Er veldig fornøyd, skal spise 1300 kalorier om dagen og det har jeg klart+ at jeg har begynt å trene:) Har gått ned 3,5 kg på tre uker og 13 cm rundt livet:) Er srålende fornøyd med meg selv:D

Skrevet

Følger dere menyen som er lagt frem til dere også da? Jeg var medlem for noen år siden. Brukte den til å legge inn hva jeg spiste, holdt meg under kalorinivået, men veide ikke maten eller fulgte menyene. Gikk ned 10 kilo, men da fra april til September/Oktober ca.

Vurderer å melde meg inn igjen, men synes det er såååå kjedelig og tidkrevende å fylle inn hva jeg spiser..

Skrevet

Følger nesten ikke menyen, kan hende jeg velger en middag derfra i ny og ne, men stort sett ikke. Veide maten min hele tiden i begynnelsen, nå begynner jeg å ta det litt på slump, for nå vet jeg sånn ca hvor mye 50 gram ris er etc. Jeg synes det er morsomt å fylle inn jeg da, går litt sprort i det;) Men nå har jeg fødselspermisjon og ikke altfor mye å gjøre om dagen;) Kan hende det hadde vært annerledes hvis jeg hadde jobbet...

Skrevet

Ja det hjelper nok å være hjemme.. Har fått et ganske tight skjema etter jeg begynte å jobbe, og hvertfall de dagene jeg trener. Har ikke tid til å sitte nedpå i det hele tatt nesten, og da skulle ta seg tid til å fylle inn i dagboken i tillegg... tar jo litt tid etter hva jeg husker.

Skrevet

eg og e medlem men eg syns ikkje det e verdt 600kr altså :(

Skrevet

jeg gikk ned 8 kg på 8 uker. Fulgte nøye kaloriinntak og gikk mye turer. Gikk ned akkurat så mye som lå i planen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...