Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hehe er sammens med en som går langrenn og snart skal til OL i Vancouver. Hehe jeg gleder meg selv om jeg ikke kan være der nede i 2 uker for og se på alle konkurransene!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hva kaller du kjendis? Må det være en sanger, skuespiller osv eller kan det være innenfor f.eks finans?
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Ja, Nicolas Cage... Noen netter i hvertfall...;p
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Ehhh... en som går langrenn? Det vil si Ronny Hafsås, Martin Johnsrud Sundby, Øystein Pettersen, Eldar Rønning, Petter Northug jr. eller Ola Vigen Hattestad da.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Ronny Hafsås, 24 år, har ingen kjæreste i offentligheten. Martin Johnsrud Sundby, 24 år, har en kjæreste, Mariken. Øystein Pettersen, 27 år, siste kjæresten jeg hørte om var Ellen Sandbakken. Eldar Rønning, 27 år, samboer med Laila Selbæk. Petter Northug jr, 23 år, har en kjæreste med Rachel Nordtømme på 19-20 år Ola Vigen Hattestad, 27 år, kjæreste med Anne Kjersti Sjaastad.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Petter Northug vet å kose seg ja! Trekant og greier, ikke verst.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 herregud, de sports kukene der er faen ikke noen kjendiser spør du meg. Klysete forbanna mamma gutter som tror de er helter fordi de kan renne litt på ski. Nei fytti, gi meg noen skikkelige mannfolk istedenfor sports tullinger og gråtegutter.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Rune Andersen? Eller Jonna? Jeg kjenner dem.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Ser ikke på "kjendiser" her i Norge som ordentlige kjendiser. Bare folk som gjør hva som helst for å komme på tv.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 spør du meg som er sammen med en stand-up'er? om det blir morsomt eller slitsomt? Jeg synes jo han er veldig morsom. Synes han har en lun humor. Vi ler masse sammen i hverdagen. Han driver ikke ablegøyer eller sketsjer for å si det sånn.. he he.. men han er nok humoristisk innstilt til veldig mye i livet. Imidlertid er han også flink til å snakke alvor, er veldig romantisk, og han er generelt glad i å prate... selv om temaet ikke er humoristisk.. Men, nå er jeg jo forelsket også da, så jeg er nok ikke helt objektiv.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #13 Skrevet 21. januar 2010 Da er nok du siste her P.S. jeg har i tilfelle hatt meg med mannen din og det angrer han veldig på
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #14 Skrevet 21. januar 2010 Han har da hatt seg med flere han - før min tid :-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #15 Skrevet 21. januar 2010 Nei men var elskerinnen til en kjendis, som var / er med i en Norsk gruppe. Han tvang meg til abort for 1 årsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå