Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Pga latskap har jeg ikke klipt ned amaryllisen enda, og den kommer nå med blomsterstengel nr 3. Hvor lenge kommer den til å komme med sånne, og utarmer jeg løken? Eller skal den bare få stå så lenge den vil? Lot den stå fordi jeg leste at bladene laget fotosyntese og dermed næring til neste års blomstring.. men nye blomster sto det ikke noe om.
Gjest sug lut Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 La den stå om du har lyst, jeg hadde en amaryllis som kul grønn plante et år, men den fikk aldri blomst igjen (det kan være utelukkende min feil). Slutta å kjøre porselensbuss?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Neida jeg er trofast passasjer.. og var sulten kl 8 og spiste. Siden det har jeg vært kvalm. Arti sak. Sovna klokken 5 i natt fordi magen var vrang. Faen til liv. Hadde vært mer stas på jobb. Til tross for hans høyet fylkesopplæringssjefens årlige audiens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå