Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Ett sikkert litt merkelig problem men håper noen kan hjelpe meg.. Her i huset har vi et bad og en liten do. Doen er ment som gjestedo, og vi har hengt et doskilt på døren. Alle gjester bruker denne doen bortsett fra ei venninne som alltid bruker badet. Hun snoker i skapene mine, hun har bekreftet det i en samtale om en krem jeg hadde, og det liker jeg ikke. I dag kommer denne venninnen på besøk, badet skulle vært vasket, det henger klestørk der og ligger hauger med sortert tøy på gulvet som skal vaskes, noe som jeg ikke trenger og vise frem. Hva sier jeg for å få henne til og bruke doen i steden for badet, som også fører til at hun fortsetter med det? Vil ikke virke frekk heller. Noen gode tips?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Lås badet og gjem nøkkelen, si at dere har tett do og lekkasje.;P
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Først må du slå fra deg tanken om at du ikke skal være "frekk" mot en som snoker i skapene dine. Jeg hadde faktisk sagt at jeg foretrekker å ha skapinnholdet mitt for meg selv:) Du kan jo bare si "bruk den doen der" uten å forklare så mye. Om hun spør sier du bare at du ikke rakk å rydde det andre badet hvis du føler at du må forklare deg.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 La det være skittent der, putt klor i doen (det lukter jo ille) og sett ting ytterst i åpningen på skapet, slik at de detter ned når hun åpner skapdøren.. Når hun kommer ut, spør du hvilken do hun var på.. for det badet er nemlig "stengt" for det skal vaskes ned etter at mannen\ungene hadde heftig diare eller noe..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Hehe, jeg låste døren sist, og om hun spurte skulle jeg si at det var så ikke lillegutt gikk inn der uten at jeg hørte hvis han våknet.. Hørte hun tok i døren, men sa ingen ting etterpå.. Men i dag trenger jeg badet til å stelle lillegutt til kvelds, å hun kommer før det.. HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Det enkle er kanskje det beste ja:) HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Godt tips, men tror ikke det er meg å gjennomføre det hehe:) HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Syns forslaget til Gytha Ogg høres fornuftig ut. Og dessuten trenger du ikke å lyve engang. Det er jo sannheten, badet er ikke ryddig, så da foretrekker du at hun må bruke doen nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå