Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Fikk akkurat en telefon nå. Innbydelse til utdrekningslag. Når jeg la på, visste jeg ikke helt hva jeg skulle tenke og tro, for jeg er tross alt ikke bedt i brylluppet.... Blir ikke det litt feil eller? Å dra i utdrikningslag, når ikke man skal i brylluppet? Hun som ringte skal i brylluppet, og vet at tre andre som skal i utdrekningslaget er bedt med i brylluppet. Føler meg litt dum egentlig. Eller er det helt vanlig?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 I mitt utdrikningslag var det flere venninner av meg med, som ikke var bedt i bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Okay Da er det jo greit...Hehehe Tusen takk for svar
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Ja, jeg ville gått i utdrikningslaget og ikke tenkt noe mer over det. Jeg hadde ikke mange utenom familie i mitt bryllu, rett og slett av økonomiske grunner. Håper ingen tok det personlig:D
Lilleleen Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Jeg var i ett utdrekningslag for noen år siden til ei barndomsvenninne av meg. Jeg var ikke bedt i bryllupet, men tenkte ikke noe over det. Alle de andre som var der skulle i bryllupet, så jeg var den eneste som ikke var bedt. Det ble jo mye snakk om bryllupet, men det gjorde ikke meg noen ting. Syntes bare det var koselig å få være med å drikke henne ut, Hadde ihvertfall en koselig kveld. ' Så jeg syntes du bare burde dra )
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Godt å høre Ble litt paranoid der et sekund eller to. HI
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Vanlig det ja.. Hadde flere i utdrikningslaget mitt som ikke var i bryllupet.. Utdrikningslaget var for venner og familie, mens bryllupet var for familie og noen få utvalgte venner..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Det betyr vel bare at du ikke er av de aller nærmeste vennene, men at du er viktig nok for hun som skal gifte seg til at hun (evt forloveren hennes) tenker at det er koselig om du er med å markerer overgangen fra enslig til gift. Kanskje du var en viktig del av hennes single liv på en måte? :-) som de andre sier: dette er helt vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå