lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Veide meg i morrest etter frokost. 63,2 kg. Tok meg en skitur på 1 time, kanskje 4 km. Gikk ikke spesiellt fort, men det er den lengste skiturn denne sesongen, og jeg ga vel også på litt ekstra. Veide meg igjen når jeg kom hjem, og vekta viste da 62,6 kg. Jeg har da gått ned 0,6 kg på denne skituren... Hadde omtrent like mye klær på begge gangene.
blond Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hvis du har veldig sensitiv vekt vil du merke forskjell før og etter du går på do eller hvis du tar på deg en ekstra genser. Lett å miste vekt på den måten.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Ja, jeg var en tur på do i mellom disse veiingene og, men jeg drakk også et par dl vann. Og 0.6 kg, det er jo ganske mye, over 1/2 kilo... Hadde omtrent det samme på meg. Får bare håpe det går nedover med vekta uansett da;)
blond Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 I seg selv høres det ikke ut som du er overvektig akkurat... men du kjenner kroppen din best selv. Det vannet du drakk er nok ikke mer enn du svettet du mens du tok turen. Uansett så er det positivt for motivasjonen når du ser vekten krype nedover. Flinke jenta!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Neida, er ikke overvektig, men trivsels vekta mi er ca 5-6 kilo mindre enn nå. Takk:-)
Ranveig R Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Eg trener og trener på wii fit'en min, og om eg lar den veie meg før og etterpå er det ofte minst 1/2 kg i forskjell dersom eg har trent aerobic eller styrke i ein times tid. Trur nok vi svettar meir enn vi trur, og at ein del blir fylt på igjen når ein drikker vatn etter treninga ) Dersom ein har vore på do i mellomtida kvittar ein seg jo og fort med ein desiliter eller tre og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå