Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er av typen jeans, lave sko, t-skjorte m/trykk eller singlet under hettejakke, baggy beanie-lue om vinteren og litt vide piratbukser om sommeren. Ikke utpreget feminin klesstil, med andre ord Men jeg har en feminin kropp og fremtreden, og jeg sminker meg og stæsjer håret. Har velstelte negler og hud. Osv. Så jeg ser ikke ut som en "grå mus" eller "guttejente". Får ofte høre at jeg har så barnslig klesstil. Som om de venter at jeg snart kommer til å forandre klesstil og bli voksen. Er dere enige? Er det slik at man "må" skifte klesstil etter alder for å se ut som sin alder? (Skal nevnes at jeg ser endel yngre ut enn jeg er, i ansiktet, vel å merke. De fleste tror jeg er 7-10 år yngre enn jeg egentlig er. Men har ikke inntrykk av at det er dette folk sikter til - de nevner bare klesstilen)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Jeg personlig syns at den stilen du beskriver passer best til tenåringer og studenter i begynnelsen av 20-årene. Syns generelt ikke det er så fint når kvinner eldre enn det går med sånne klær. For sporty og barnslig etter min smak. Kommer også an på om man går sånn hjemme på fritiden eller på kontoret, om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er 34 år og kjenner meg igjen i det du beskriver. Bortsett fra at jeg i tillegg trives i store skjørt sommerstid (som vel er noe mer feminint)... Høst, vinter og vår går jeg stort sett i jeans, mye joggesko, støvletter uten hæler og gjerne med lisser og renner, ikke klassiske eller stilige for å si det sånn. Mye hettejakker med t-skjorter under, slik du beskriver.. Jeg har aldri fått kommentarer på at jeg har barnslig klesstil, selv om det nok kanskje oppfattes slik. Jeg ser jo at de fleste venninnene mine går i kåper, skjorter, skjørt eller pene bukser med beltestæsj osv... Jeg synes lett det blir for mye bling-bling for min del.. Men, alle har sin smak...:-) Moren min har også en slik stil.. Hun er 60 år.. eller, det vil si,hun har vel byttet ut hettegensere med store skjorter og strikkejakker osv. Hun går i jeans og jakker.. Har vel aldri sett den dama i kåpe. Men hun ser sporty og fresh ut synes jeg. Rødkinnet, og alltid klar for en skitur.. he he.. Man har jo bare ulik smak..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er også litt sånn. Bruker helt trange singleter da, og har store pupper, så det blir jo feminint på sett og vis, men føler meg kanskje litt barnslig i klesveien jeg også. Trives med å gå sånn, men føler nok litt at jeg burde bli litt mer damete. Er 31 år, gift og har snart 2 barn, er jo ingen fjortis lengre. Finner liksom ikke en annen stil jeg føler meg komfortabel med, tross at jeg har en kropp som kan bære det meste.(slank og veltrent til vanlig) Føler meg som en elefant på glassmagasin når jeg har prøvd å kle meg damete. Kjoler går helt fint, det trives jeg i, men jeg får angst av tanken på å bytte ut de baggy jeansene med dressbukser og singleten fra bik bok med en fra en fancy butikk på Eger.... Bah, hvor er homoene når man trenger de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå