Helverine Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Eller er det bare pyton mikstur de kan få, som jenta mi ikke vil ha........
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Noskapin-tabletter kan de få fra de er 6 år, tror jeg det er. Den er for tørrhoste, og du må ikke finne på å gi dem Noskapin hostesaften, for den er helt grusom! Og ellers er jo alle hostesafter hostedempende, men mest beregnet på slimhoste. Her sverger vi til Efedrin. Du må ha resept på den, men den er mer effektiv, og hvis bare ett av barna her er forkjølet står den som ikke kan få hostesaft og gråter ;-)
Helverine Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Frøkna her er 5 år og nekter å ta hostesaft. Hun lar seg ikke en gang bestikke! Så vi må ha tbl hvis hun skal ha medisiner, sånn generelt. Ingenting av mikstur konsistens går ned her nei! he he Skal ringe legen å høre om hun kan få Noskapin selv om hun er 5 år. Takk for svar!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Man skal ikke gi hostedempende ved hoste, prøv heller slimløsende, for får de ikke opp slimet fra lungene kan dette gi lungebetennelse! Bare sånn lite hint... god bedring til de små=)=)
Helverine Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Kan gi hostedempende når de skal sove. Søvn må de jo også ha da! Resten av døgnet hoster hun....dessuten har hun tørrhoste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå