Gå til innhold

21.januar! Hvor mange dager igjen/over jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 31.jan.

Men vannet mitt gikk igår, så her sitter vi å teller rier m/ca 6min frekvens..

kom igjen, kom igjen.. vil så gjerne se deg nå jenta mi!

Jeg er klar, hvordan er det med dere andre??

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiii, så spennende!!:) Masse lykke til!

Jeg har termin 21.mars, så har 59 dager igjen:):):)

Skrevet

Jeg har termin idag 21. januar, og har aldri gått over tiden før med mine 2 andre barn. Ingenting sjedd. Vet at jeg har 2 cm åpning, hodet nesten festet og ligger langt nede. Ikke mye kynnere, og babyen stresser ikke. Jeg, full av hormoner og sikkert ikke så lett å leve med just nu........er så spent, redd, glad og alt på en gang. Håper noe skjer snart!!!!Helst idag da.

Lykke til damer......Misskizz....hvordan går det med deg da? Du har også termin idag.

Skrevet

Så spennende da!!!!!!Godt å høre at du kan være på nett og samtidig telle rier. Kan jeg få noen av deg....har termin idag, og ingenting skjer....suuukkkk.

Lykke til Kristine_bolla.

Skrevet

Da har vi begge termin idag januar-nurk. Noen tegn til fødsel ennå??

Her er det stille.

Skrevet

to dager til termin.

Skrevet

venter baby 3.

lett å følge med hvis du lagrer denne adr.

www.varktimer.se :-)

lykke til!!!

Skrevet

15 dager igjen her! Lykke til dere som venter og teller rier:)

Skrevet

2 dager til termin, men ingen tegn på at det er fødsel på gang ennå:-(

Skrevet

6 dager over og ingen tegn til at babyen kommer.

Håper så inderlig sterkt at han kommer snart. Er så klar.

Skrevet

Oj, så spennede med dere som er igang! Post oss veldig gjerne fødehistorier når dere er vel hjemme igjen :)

Her er det 9 dager igjen i dag. Er egentlig ikke klar, så kan godt vente til termin.

Ha en hyggelig torsdag alle sammen!

Skrevet

OI!! DU er heldig! Jeg har termin 1 feb, men vil gjerne ha henne ut asap. Får så og si ikke sove et sekund om natten :S

Lykke til!

Skrevet

tein i dag ja, men ingen tegn til födsel. Han har värt utrolig stille i magen i går og i dag. Måtte dytte noen ganger i går bare for å få en reaksjon og se om han levde. Gikk 17 dager over m förste barnet, men andre kom på dagen. Venter og venter. Hovnet opp i kroppen den siste uken også. Ikke mye pent :-). Håper det starter NÅ :-).

Lykke till alle sammen :-).

Skrevet

40 dager igjen. Endelig offisielt høygravid :-)

Skrevet

hele 30 dager igjen, men ligger med omgangssyke så syns det er greit han holder seg i magen nå... ikke noe gøy...

Skrevet

æh! Jeg har termin 21. februar. Så nå er det ikke akkurat lenge igjen:D

Skrevet

Ei uke igjen til termin. To venninner hadde vondt i korsryggen kvelden før de fødte, og det hadde jeg da jeg våknet i morrest, så håper det kanskje kan være noe på gang..

Skrevet

62 dager her... går egentlig fort for tiden

Skrevet

her er det 5 dager til termin!! menstermin i morgen da.. men ingen tegn til fødsel her:) han kan godt vente til Mandag hvertfall.. så mannen får seg hjem fra jobb;)

Skrevet

59 dager. Håper de siste to mnd går fort. Lengter etter å se, holde, kose, amme, lukte på og være nær lillemann. Gleder meg!!

Skrevet

lykke til med fødsel :-)

jeg sitter her like feit, tre dager på overtid :-( Nå er jeg såå klar for å se jenta mi altså...

Skrevet

42 dager igjen :)

Skrevet

Og masse lykke til med fødsel da :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...