Gå til innhold

Dere som spør om ting ang. rusmidler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk et eget forum som heter rusmidler.

Kjedelig å bla nedover i anonymforum å se spørsmål etter spørsmål om dop og drit.

Hvordan lage vannpipe?

Det har INGENTING på et forum for gravide og småbarnsforeldre å gjøre.

Logg dere av nettet og skaff dere hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at en ekte vannpipe IKKE inneholder andre rusmidler enn tobakk?

Er veldig vanlig i midtøsten, der røyker de vannpipe, og det er intet annet enn en litt mer avansert måte å få i seg tobakk på. Gjerne tobakk som smaker av frukt, krydder etc.

Skrevet

Ja, det er jeg klar over.

Men når det spørsmålet kommer i rekken av spørsmål som "hva er piff", "hvor lenge vises amfetamin i urinen" osv, da skjønner man at det ikke er for å røyke frukttobakk med gode venner!

Skrevet

Hun som spurte om amfetamin i urin lurte jo ikke på det for sin egen del da, hun var fortvilet fordi hun mistenker samboer for å ha begynt med rusmidler igjen og lurte på hvordan hun kunne 'ta' ham for det.

Så etter min mening var det spørsmålet helt greit fra en fortvilet sjel.

Derimot er det ikke så greit å legge ut om diverse stofftyper og hvordan man bruker disse.

Skrevet

Uten å påberope meg stor erfaring fra bruk av vannpiper, så mener jeg definitivt at den kan brukes til å røyke langt sterkere ting enn tobakk med fruktsmak;)

Skrevet

Det kan det selvsagt, men jeg velger å tro det beste om folk.:)

Forøvrig har jeg en vannpipe selv (til pynt) - som aldri har blitt brukt til hverken det ene eller det andre, da jeg ikke er interessert i hverken tobakk eller sterkere saker. :)

Skrevet

Hi.. Du bestemmer ikke hva folk skal skrive om her inne.

Surprise!!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Mulig jeg er sneversynt, men jeg synes ikke barn og rusmidler hører sammen, og forstår ikke hvorfor de sitter på et forum dersom Bf f.eks har et rusproblem.

Da burde de heller søke hjelp.

Skrevet

Fordi man ikke skal godta slikt.tenk om alle tenkte,huff,hvorfor bry seg.da hadde det sikkert vært mye fine hjem å vokse opp i rundt omkring.

Skrevet

Selvsagt burde de som har barnefar med (eller har egne) rusproblemer søke hjelp, men det å skrive et innlegg om det her kan jo være første skritt på veien. Det kan hjelpe dem å se hvor galt dette er, og at det ikke er normalt eller noe som bør godtas- og det kan gi dem tips til hvor de skal henvende seg videre.

Så personlig ser jeg ikke problemet med å be om hjelp fra noen her inne, da det sitter folk med ganske bredt erfaringsgrunnlag her inne.

En person med alvorlige seksuelle problemer, som har blitt misbrukt, blir slått, har fysisk sykdom eller hva som helst, bør jo også fortrinnsvis søke hjelp hos profesjonelle, fremfor å spør om det her- men likevel aksepteres innlegg om det ovennevnte her. Nettopp fordi det kan være til hjelp i noen tilfeller. (Dog noe tvilsomt, mtp alle de rare svarene man får av folk som ikke har peiling..)

Skal man forby det ene, bør man forby det andre også- så får vi holde oss til amming vs mme, reimadresser og barnevognskilt da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...