Lille tripsi Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hva tjener deres menn? Og hva arbeider dei med? Har en mann som er ansett hos broren, han har ca 450 000 i året. Vet ikke helt hva som er normalt ute i det "normale" arbeidslivet. Vi klarer oss, men driter ikke penger:)...føler alle reiser til syden, fikser huset o.s.v....det er kansje bare snakk om proritering?!
wirre;o) Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 selvstendig næringsdrivende. Ca 700 000. Litt opp og ned. vi har ny bil og nytt hus, så blir rimelige ferier på oss. Sparer til tur om fem år.. vente vente vente
lille sprelle Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Høres ut som en normal årslønn for en person med litt høyere utdanning og noen års erfaring.
MammanTilEmma❤ Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 jobber som anleggsmekaniker, har rundt 25 000,- imnd ca.. det regulerer jo vis det er endel overtid eller jobbing borte fra arbeidsplassen.
Ugl@ Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Variert litt her etter hvor mye han har jobbet. I fjor har han jobba mindre enn tidligere (frivillig for å se mer til oss), tjente vel ca 470 000. Yrkessjåfør i et transportfirma. Stort sett jobba greie normale dager og knapt vært borte på noen langturer. Men vi har utgifter, driver å pusser opp hus og prioriterer slike ting forran ferier akkurat nå. Jeg tror det er rimelig normal inntekt for menn, ikke lav innekt i hvertfall. Han tjener mer enn jeg kommer til å gjøre når jeg er ferdig med sykepleien hvis jeg "bare" begynner i normal turnus på feks sjukehus eller sjukheim.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Mannen min har 3 år på skole, men ingen master så han har ingen formell utdannelse. Jobber med IT. Tjente 800tusen i den jobben han hadde før, inkl overtid. Nå tjener han 500` uten muligheter for overtid.... Har nok måtte priorietere litt annerledes når han valgte å bytte jobb for å slippe kø-kjøring inn og ut av oslo ja!
Mille** Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Mannen min tjener 800 000,- men det er inklusiv lønn for ett par styreverv han sitter i. Han har 3 årig høyskoleutdanning og er NK i en privat bedrift. Føler vi har ganske god råd. )
___ Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Så vidt jeg vet lå en gjennomsnittslønn for en mann i full stilling på ca 438.000,- + eventuell overtid i 2008. 2009 tallene har jeg ikke sett.
Blind Gudinne Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Ikke hvis du jobber i stat/kommune som ufaglært.... sambo jobber som portør på sykehus, og tjener vel kanskje bittelitt over 300'000. Så, jobb ikke med mennesker hvis du ikke har utdannelsen til det =D
___ Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Selvfølgelig. Det er veldig mange som tjener mindre enn gjennomsnittet. Det er jo en del som tjener mye mer enn gjennomsnittet også. De som tjener innpå millionen trekker jo snittet mye opp.
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 Jeg mener det er snakk om prioritering. Min mann tjener ca 300.000 i året, jeg tjener ca det samme. Vi eier rekkehus i Oslo (altså, det er relativt syrt) og vi totalrenoverer huset. Det vi må vente en stund med er badet. Har også råd til å reise på ferier, men de dyreste feriene blir det nok ikke
Lille tripsi Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. januar 2010 Ser det er ganske normal lønn, men han arbeider mer enn 100 %. Men broren tar lånet på den ene bilen og en traktor, og han kan ta seg fri når han vil....så han har det kanskje grett... Gøy å se hvordan andre har det....noen flere som vil dele lønn og erfaringer?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 21. januar 2010 #13 Skrevet 21. januar 2010 Min mann er lærer og tjener ca 360 000 kr i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå