Gå til innhold

Fantastisk unnkyldning for trygdesvindel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble for en stund siden skrevet om nav som hadde politianmeldt noen enslige mødre mistenkt for trygdesvindel. Politiet hadde razzia mot disse mødrene grytidlig en morgen og fant barnefaren sovende i dobbeltsengen og masse personlige eiendeler tilhørende far i huset..

Nå har rettsakene startet og unnskyldningen er jo helt fantastisk, de er nemlig muslimer!

De er altså skilt, og mottar full overgangsstønad, dobbel barnetrygd og forskudd på bidrag, men barnefaren må sove hos dem for ellers har de ingen å ha sex med.. De er tross alt unge mennesker med behov, og muslimer kan ikke gå ut på byen å ha tilfeldig sex, men de har lov til å ha sex med eksmannen.

Noe av det beste jeg har lest ;)

Håper de må betale tilbake rubbel og bit, pluss en saftig bot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ble borte en 's' i overskriften der. Sorry til dere i rettskrivningspolitiet ;)

Skrevet

Ha ha ha den var god.

Så en god unnskyldning i går også (på tv-programmet Bondi Beach)

Han hadde tatt dop, men kunne ikke bli med på sykehuset eller få trøbbel med politiet for da brakte han skam over familien. (var muslim)

Den er fin å bruke kanskje når man har kjørt litt fort???

Skrevet

Den har blitt brukt. En muslimsk jente måtte i retten fordi hun hadde kjørt så fort at hun skulle ha mistet førerkortet. Hun var redd for familiens reaksjon overfor henne om hun mistet sertifikatet ettersom hun da hadde brakt skam over dem. Lurer på om det ikke ble tatt til følge også (men husker ikke det helt). Synes at dette med skam eller andre vektige grunner (for alle uansett religion) var noe man burde tenkt på før man begikk den strafbare handlingen. Synes det burde være for sent etterpå.

Skrevet

Hehe.. Det tror jeg jaggu jeg skal gjøre også... Skille meg fra mannen og kreve penger for så å si at det ikke er svindel, men en uskyldig handling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...