Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Jeg fant kjæresten min på nett (sukker.no) vi er nå samboere, gravide og fantastisk lykkelige:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er på sukker, men INGEN der inne frister LITT engang... Føler også det blir feil å "finne" de på byen.. Får mase på kompiser! Hahahah!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Gjennom en felles venninne
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Hm.. Er de vanskeligere å finne etter man har fått barn enn før? Min var en bekjent som plutselig ble mer interessert og mer interessant etter at jeg ble singel..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Jeg hadde ikke planer om ny mann.. Var medlem på nettby fordi søsteren min anbefalt en gruppe for aleneforeldre der. Så lå han plutselig i innboksen min:-)
Tante Blås Squaw Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Fant min på by'n - han var dørvakt, jeg var full og glad ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Ulempen med nettet er jo at man må skille ut 98% av alle som tar kontakt. Jeg likte sukker fordi en god del av utskillelsen skjer automatisk... Bortsett fra det så er det jo bare å prate med menn, bli bedre kjent med dem over nett, kanskje ta en kaffe etter hvert hvis det føles riktig, eller vente til det dukker opp noe mer interessant:)
Verbena Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 jeg fant min på jobb! =P Vi jobbet sammen og var et utrolig bra team på jobb, og når bruddet med meg og bf ble et faktum så ble det til at vi hang mer og mer sammen og til utviklet seg for å si det mildt. Nå bor vi sammen og har kjøpt leilighet som vi flytter inn i i april!! =)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 Hjemme til foreldrene sine? Han va på besøk til min lillebror, jeg var på besøk til mamma og pappa. Lillebror var ikke begeistret i begynnelsen kan du si:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Jeg traff min mann via felles kjente Vi havnet i samme bursdag. Fant tonen fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå