Gå til innhold

Syk, syk dame!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG,

skummelt med sånne folk, fysj

Skrevet

Kan du raskt fortelle storyen?

orket ikke se alt

hun virket iallefall en smuuule ustabil...

Skrevet

Jeg er faktisk ikke helt inne i historien selv, men har sett på endel av videoene hun har lagt ut... Hun har blitt fratatt sine 3 barn og ser på dette som helt uforståelig (!). Hun tar opp alle samtaler hun har med alle offentlige instanser og det fremkommer ganske tydelig at hun mener at alt og alle er imot henne og hun har selvfølgelig rett. Om du leter litt i videoene hennes kommer du til å bli sjokkert. Hun har til og med tatt opp et klipp hvor datteren ligger på sofaen i en slags panisk tilstand og hylgriner mens denne "ansvarlige" mammaen filmer og spør "hvor vil du bo..." Nei, denne dama er fullstendig spik spenna gæærn!!

Skrevet

Jeg griner når jeg leser om detta ,jeg orker ikke å gå inn å se ,tenker på det hele dagen og blir små dårlig.HUFF

Skrevet

Stakkars barn som blir vist på internett på den måten!

Skrevet

Hvorfor er hun så syk??

Jeg forstår det vikelig ikke..

Hun har blitt fratatt barna sine, og føler seg desperat å helt alene her i verden, og prøver så hardt å få kontakt igjen.

Skrevet

Selvfølgelig føler hun seg ille når barna har blitt tatt fra henne.

MEN, barnevernet tar ikke barna ut av hjemmet sitt uten sterke sterke grunner.

Og de får ikke vi vite ut ifra siden til denne moren.

Skrevet

hvis hun vil ha kontakt med barna sine så må hun samarbeide med bv ikke krangle og bråke med dem! Hun må skjønne at dem ikke er ute etter å selge barn eller straffe henne!

Hun må innse og jobbe med de problemene hun tydeligvis har

Skrevet

barnevernet er faktisk ikke så vanskelig å påvirke, og her har vel barnefar hatt en god finger med i spillet?

Jeg kjenner ikke hele historien, men etter de videoene jeg nå har sett så må jeg jo si at jeg har møtt langt sykere mennesker enn jeg tror denne dama er....

Skrevet

Når du blir utsatt for familievold over lag tid så blir du nok litt syk ja....

Og det har vel skjedd før at barnevernet har bæsja litt på leggen!

Skrevet

Å hvilke problemer er det hun tydeligvis har da?

Barnevernet er ikke alltid helt plettfrie de heller...!

Er egentlig drittlei folk som har liten eller ingen erfaring med barnevernet, som kommer med påstander om hvordan ting fungerer.

Jeg er selv oppvokst i barnevernet, og bodd på en drøss institusjoner og div fosterhjem.. Og ting er alldeles ikke så rosenrødt bestandig som dere fremstiller dem.

Jeg ble voldtatt på det ene barnehjemmet, dette ble aldri rapportert til mine foreldre. Så ble jeg sendt til min tidligere stefar som er kjent mishandler og pedofil..

Ikke fikk jeg den hjelpen jeg trengte heller, og ingen støtte etter voldtekten, alt ble hysjet ned..

Så barnevernet er ikke alltid så flinke nei...

Skrevet

Noen av videoene er strektegninger om at de ansatte i bv henger seg ol...

Dama tror at bv driver men selg av barn..

Normale friske mennesker vet vel at bv ikke selger barn får å få lønn!?

Skrevet

Ja, godt poeng!

Når man har blitt mishandlet blir man ødelagt i nervene..

Jeg synes også at denne barnefaren virker innmari shady, og tror at han er et monster, og en sykt god manipulator, som har bv rundt lillefingeren.

Og siden denne mamma'n har blitt ødelagt av barnefaren, så fremstår hun svak, og kanskje nervøs og dermed er det vanskeligere å hør epå henne enn barnefar som er en iskald manipulativ jævel.

Skrevet

Greit nok at hu sliter etter å ha mista ungene sine, men likevel...

Det styrker ikke akkurat saken hennes at hun driver på å presser ungene til å si hvem de vil bo hos, eller at hun forfølger fosterforeldrene og filmer skiltene på bilen og identifiserer dem på den måten...

Det er nettop sånne som hu som blir stempla som ustabile av barnevernet, og i en alder av 45 år så burde hun virkelig opptre LITT mer voksent enn akkurat det der...

Finnes ikke synd på hu der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...