Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har ikke problemer med selve barnehagen, men en ansatt som hater meg og sønnen min. Hun har alltid fortalt meg negative ting om sønnen min uten at den var noen andre der. Før trodde jeg på henne, men etter at jeg har sett at hun har lyvet flere ganger til meg angående dette så stoler jeg ikke på at hun er læreren til min sønn lenger. En gang fortalte hun meg at han hadde slått til en annen gutt rett i ansikte noe som gjorde at gutten blødde, men da jeg snakket med min sønn så sa han at det var bare ett uhell der han falte på gutten mens de løp ute. Da jeg tok det opp med henne fortalte hun meg at hun ikke var til stede da det skjedde (hvorfor forteller ikke de som har vært til stede da). Hun driver alltid å finne på negative ting og sier alltid at han mangler ekstra klær, men når jeg tar med klærne så er de fort borte og det har ikke vært slik med andre barna. Hun er fra Siri Lanka og ikke kan så veldig godt norsk og har en datter som går på samme avdeling der min sønn går og hun jobber. Hva synes dere jeg skal si idag på møte? Skal jeg ta opp det hun gjør?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hva mer har hun løyet om? Hvis hun ikke forstår norsk så godt, kan jo dette være grunnen til at det blir en del misforståelser.?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Sist gang fortalte min sønn at hun sa til han at hun skal ringe til meg og si at jeg må hente han fordi han lekte med de andre gutter og ropte høyt, men hun ringte aldri.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Hvor gammel er sønnen din? Barn forteller skrøner de også... De har livlig fantasi. Det må da finnes et tilfelle der du "tar henne på fersken"?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Han er 5 år gammel, men hun har vært slik siden han begynte på barnehagen. Vær gang hun skal fortelle meg noe angående han så gjør hun det uten at det er noen andre av de voksende der. Hvis jeg tar det opp foran henne og avdelingsleder idag, tror dere at det kommer til å bli noe av det?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Egentlig ikke.. Tror at siden du ikke har andre eksempler enn de to du har kommet med, så har du så lite å komme med.. Du forteller jo bare hva sønnen din sier... Og hva hun sier (eller har misforstått). Ser ikke at denne dama gjør noe galt, jeg..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Det at hun forteller deg de neggative tingene når det ikke er andre til stede betyr vel faktisk at hun er av dem som følger instruksen sin nøye. Det hun forteller skal selvfølgekig være sandt, men hvis det er det er det jo bra hun sier ifra og at hun gjør det i enerom. Barnehageannsatte skal ikke ta opp vansklige ting om barn når andre er til stede. For meg høres dette ut til å være et utslag av dårlig kommunikasjon og dårlig kjemi dere imellom. Kan du ikke høre med avdelingsleder hvilket inntrykk av gutten de har? Du kan gjerne også si at du har fått en del neggative tilbakemeldinger som du ikke helt forstår slik at du ønsker å finne ut om dette er et problem som det bør taes tak i eller om det bare er enkelthendelser som ikke er så mye å bry seg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå