Gå til innhold

Fortelle eller ikke til foreldrene mine?


mammapus

Anbefalte innlegg

Trenger noen gode råd. Mine foreldre bor ikke i samme by som oss, jeg er nå 5 uker på vei, og de kommer i kveld for å være sammen med meg og datteren vår på 2 år. Jeg er trøtt og til tider så kvalm at jeg brekker meg. Mannen min er bortreist ut februar pga jobb. Han ønsker at vi skal vente lengst mulig med å si noe, noe jeg er litt uenig i. Hadde jo vært hyggelig å si det ansikt til ansikt, samt at de da hadde skjønt at det var viktig at jeg fikk slappet av mens de var her og kunne ta seg av vår datter på 2år. Burde jeg si det, eller burde jeg vente slik mannen ønsker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestemt oss for å prøve å vente med å si det, men i din situasjon hadde jeg nok sagt det ja. Tenk så vankelig å skjule for dem når de skal bo hios deg da. Mannen din skulle "vært i kroppen" din en dag og kjent på hvordan det er, kanskje han hadde skjønt det da, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sitter lite i samma situation, ska hem till sverige i helgen og måste nestan bara si något till dem. Fast helst skulle jag venta tills jag vet att allt er bra då ja i sommras hade MA i uke 11.. Bara i uke 9 nu, men antingen så berættar vi nu eller så måste vi vente till påsk. Vill si det till dom personligen då det blir første barnbarnet:) Och ska ja vente till påsk så kommer jag nog va tjock om allt går bra! haha. Så bedre att dom vet om allt går åt helvete den her gången oxå, en att ja kommer med stormage i vår:)

Førstår att du tycker det e lite tidigt en men de e kanske inget man vill si over telefon heller.. Bedre att si det ansikt till ansikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd! Tror det blir vanskelig å holde skjult, spesielt når vi skal ha god mat og drikke fredag og lørdag kveld... Så antar at de får vite det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til mine foreldre, de bor heller ikke på samme sted som meg, så fortalte det da jeg var på besøk der.

Hvorfor vil han ikke at du skal si noe da, er det ikke bedre med mer støtte hvis du sliter med formen eller lignende? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...