Gjest Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Vår katt er inne nesten hele tiden nå som det er så masse snø og ganske kaldt ute. Den er ute kanskje max en time om dagen. Inne hele natta er den også. Gjør meg egentlig ingenting det, men den mister vel vinterpelsen sin av dette?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 ja våres er mye inne nå, men jeg tror ikke han har mistet vinterpelsen sin...
Zitro Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Jepp, dem har knapt vært uten 1 time tilsammen på 3 mnd nå. Så ille at jeg faktisk måtte dra og få klippet klørne på dem pga dem klarer ikke slite dem nok bak når dem bare er inne.... Så mine 2 har knapt vinterpels i det hele tatt :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Nemi og Narnia - jentepuser som snart er 7 år - er altfor late til å gidde å gå ut noe særlig så lenge snøen ligger. De trives best i sofaen og i sengene våre. Men vinterpelsen er tjukk og fin )
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Minstepusen på 9 mnd blir slipt ut fra kjøkkenet oppe, og befinner seg på utgangsdøra etter nøyaktig 5 minutter... Storepusen som snart er 2 år er ute mye mer, men han går ut når vi reiser på jobb, og venter ved døra når vi kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå