Emma&Adrian Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Han våkna kl 3,hørte han lå og prata. Jeg tenkte at han kom til å sovne igjen ganske raskt. Men så ble han kjempesint plutselig,og jeg gikk inn til han og han strak armene opp mens han skreik. Jeg tok han me på kjøkken for å gi han vann,og trøst. Neida,han vred seg i armene mine og jeg måtte sette han på gulvet,og da la han seg ned og sparka med beina og var fly forbanna så det ut som! Ble så fortvila,han var sinna LENGE! Skjønner ikke hva det var som gjorde han så sinna i natt,for når han våkna så var han jo blid og satt og prata med seg selv.. Sukk!! Han er bare 13 mnd,og jeg ser for meg at dette ikke bare er en liten fase
kokosyklus Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Det skjer her innimellom og. Jeg bare legger henne ned på puta, sier til henne at det er natta og at hun må sove. Som regel går det da over etter kort tid, Hvis jeg tar henne opp klikker hun i vinkle og sloss med meg... hun har startet med dette nå da, straks to år..
meg & to små vampyrer Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Jenta mi også holdt det gående i natt. Våkna 3 som din og bare var lys våken i 1,5 time... Uæærg Det verste er at hun ikke er så enkel å legge på dagen mer heller..
Tante Blås Squaw Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Å mimre...hehe. Hjelper det å høre at du ikke er den eneste? ;o) Med Fabian hjalp det å legge ham tilbake i senga og la ham være ifred, tror han rett og slett ville være litt alene. Men det er jaggu ikke lett å vite hva sånne småtasser vil...
Emma&Adrian Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Blir helt utslitt av å "krangle" med han om natten... Han er som regel flink til å sove,og grunnen til at jeg måtte ta han opp var fordi at han og Emma deler rom,hun går på skolen så han kan ikke ligge der å skrike om natta. Men innser jo at hvis han skal holde på slikt som dette så må jeg ha soverom på tvstua,Emma må få mitt og Adrian må ha sitt egent... Kan ikke bare Adrian ikke være SÅ sinna? blæ!
Emma&Adrian Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2010 JA! Det hjelper faktisk litt Jeg får ommøblere soverommene i kveld,så får jeg la være å ta han opp...lille rampegutten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå