kokosyklus Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Den store testdagen.. I går satte jeg på henne en avvenningstruse og tok henne med på bussen, dro til Elixia, trente, dro på kafe med venninne, hun sov to timer i vogna, var på shopping ttil pappan hentet oss kl fem. TØRR HELE DAGEN! Tisset to ganger på elixia, tisset og bæsjet på kafe og tisset to ganger på senteret:) Fy fillern jeg er så stolt! vet jo at det stadig vil være uhell fremover, men hun kan:) Vi feiret med å kjøpe vanvittig søte og bittesmå truser i str 86/92 fra H&M!! Stolt av jenta mi!
meg & to små vampyrer Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Gratulerer! Så flink hun er. Heldiggriser.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Så flink =) Deilig =)
kokosyklus Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 he he, hun la akuratt igjen en STOR dam på kjøkkengulvet:) Det går opp og ned her i verden:) Heia vaskemaskin
meg & to små vampyrer Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Nei, nei, det går FREMOVER (for noen hvertfall). Tenk positivt vet du:)
Ranveig R Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Å så bra! Utruleg kjekt å nå det punktet! Dam på kjøkkengolvet er vel meir vanleg enn uvanleg rett etter bleieslutt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå