yasmina Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Her har vi fortalt det baade til 3 aaringen og han paa nesten 5 aar. De har saavidt snakket om det paa skolen og mange av skolene har "buy yourself a day without uniform" dager hvor ungene betaler en viss sum for aa slippe uniform den dagen. Alle pengene gaar da til Red Cresent som viderformidler dem til Haiti. Selv har vi samlet inn toerrmat, litt klaer og litt leker hvor ungene selv har valgt ut litt som de vil gi bort. Har en venn i militaeret som faar det sent til sin pappa som er misjonaer paa Haiti.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Nei, har ikke fortalt noe om det til ungene. Jeg går jo utifra at han på 9 år får med seg litt på nyhetene og slikt. Kanskje de snakker om det på skolen også. Ser ikke noen grunn til å fortelle noe om det til lillemor på 4 år. Her er det så vidt jeg vet ingen innsamling eller noe.
Lene~mor til tre Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Nei jeg har ikke sagt noe om det, dem har vist snakket litt om det på skolen og jenta mi fikk det med seg på nyhetene på tv.
blond Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Nei, vi har ikke snakket om det. Generelt er vi for dårlige til å snakke om dagsaktuelle saker, lese nyheter sammen med dem osv.
blåbæret Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Nei det har jeg ikke gjort, de har heller ikke spurt noe om det. De er 8 og 5 år.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 jenta på 8 år, har snakket om det på skolen, og også spurt om spørmål rundt det, når vi har sett på nyhetene.... gutten på 7 år, har vi ikke snakket med om de, men han er jo tilstedet når jenta snakker om det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå