Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 hard fra navlen og opp, og kjempemyk fra navlen og ned. er gravid i uke 32. noe galt? redd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Er magen rund og hard øverst? Hvordan er sf-målet ditt? Hvis babyen har mye plass kan h*n fortsatt turne litt og da ligger h*n nok med rumpa opp i kveld. Og ettersom h*n ligger i fosterstilling med rumpa opp blir det mykt under navelen. Det du kan prøve på hvis du føler at det er ubehagelig er å hoppe litt opp og ned før du krabber bortover gulvet. Da kan det hende h*n snur seg. Det funket hvertfall for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå