yasmina Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Eh, har du en pipe som er laget for dette ? Hvis ikke maa du vel starte med aa gaa til innkjoep av det. Har du saa maa du ha kull, tobakk, folie og vann. Vann i skaalen, ca 2/3 dels full. Tobakk paa toppen, aluminiumsfolie over. Stikk masse smaa hull i folien og ha brennene kull oppaa folien. Have fun !!!
Gjest Tale30 Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Hvis du ikke lærte dette da du var 14, så foreslår jeg at du lar være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå