Gå til innhold

Noen som skal føde på UNN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om besøksforbudet er opphevet? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig er det ennå besøksforbud, men det skal opp til ny vurdering nå i månedskifte. Håper de åpner for kun søsken, ser det som en veldig fordel at man slipper så mye besøk de første dagene.

Skrevet

På hjemmesiden står det enda det oppslaget med besøksforbud, står at det gjelder alle tre fødeavdelingene (Tromsø, Harstad og Narvik). Jeg sjekket nemlig her forleden dag om det enda gjelder her i Harstad.

Skrevet

Svarer her også jeg. Det er opphevet. Var innom barsel i forrige uke selv og det var opphevet forrige mandag.

Skrevet

Jeg snakket med en av legene på KK på forrige onsdag, og hun sa at det ikke var opphevet ennå ...

Skrevet

he he ja mulig de ikke er helt enige da. Jordmødrene sa hvertfall til meg at det var opphevet fra mandagen, jeg var der lørdagen på kontroll. Så også besøkende (hvertfall noen med gaver) som gikk inn.

Skrevet

Har ei veninne som fødte forje helg, da sa jordmødrene at d ble opphevet mandag. mamma har også sjekke å sa det var opphevet. men har ikke sjekka sjøl.

Skrevet

Så morro at det er mange fra Tromsø her, når tid har dere termin?

Skrevet

Hei

Besøksforbudet er opphevet!

Var selv innom fødeavdelingen på UNN i går.

Skrevet

Jeg skal føde på UNN (4.barn) med termin 8. mars. Siden det blir en gutt er det sikkert greit at han velger seg en annen dato å komme på, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...