Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20604125&sid=xz2bacBTyzN669926 Mye å vaske da, men har man råd til et slikt hus har man sikkert råd til vaskehjelp også;o)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Må bare vinne 10 mill i lotto først:)
Tigerpote Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Hahahahaha, ler så jeg rister meg skjør! Næh, passer nok best som fulgekasse dettane.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Lottoen går inn på lørdagen skal du se...hihi;o) er jo lov å drømme:o)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Kan ikke engang forestille meg hvordan det er å bo i et så stort hus, det er vel fordeler og ulemper med det som med det meste.. men da skulle jeg skaffet meg vaskehjelp ja! Huset var flott det.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Ja for dere har sikkert mye finere hus:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Nok et eksempel på at mye penger ikke nødvendigvis betyr god smak... Men trivelig med den fengselsmuren rundt svømmebassenget da...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Nei, vi har ikke et spesielt fint hus, veldig alminnelig i grunn.. Men det betyr jo ikke at jeg MÅ like dette huset, gjør det vel? Og jeg mener det jeg sier, jeg syns det var grusomt stygt!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 Jeg syntes at dette huset var kjempeflott Morsomt med litt utradisjonell fasade på huset. Var smådetaljer jeg ikke likte, som de småbadene og kjøkkenet. Men så var det smådetaljer som gjorde det veldig pent. Trappen var helt nydelig, fargene som er brukt i stua gjorde det veldig varmt og innbydende. Uteplassen sier jo seg selv er rimelig flott. Hadde nok ønsket å laget en platt av tre, og så malt den i en lignende farge som gulvet inne. Mørk flott farge, og kanskje noen flere planter ute. Men ellers meget flott Men hadde ikke tatt 10 mill i lån for det huset der
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Jeg syns også dette huset var veldig pent, selv om det var en del jeg måtte ha forandret etter min smak. Huset er faktisk ikke så enormt stort ca. 1/4 eller 1/3 større en de fleste normale eneboliger her. Tror nok bildene lyger litt. Trenger ikke vaskehjelp noe mer her enn i andre hus. Møkka fordeler seg mer når man har større flater så man trenger ikke vaske så ofte som når man feks har en liten leilighet. Det er i alle fall min erfaring etter å ha hatt både stor og liten bolig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #13 Skrevet 21. januar 2010 Jeg syns også dette huset var veldig pent, selv om det var en del jeg måtte ha forandret etter min smak. Huset er faktisk ikke så enormt stort ca. 1/4 eller 1/3 større en de fleste normale eneboliger her. Tror nok bildene lyger litt. Trenger ikke vaskehjelp noe mer her enn i andre hus. Møkka fordeler seg mer når man har større flater så man trenger ikke vaske så ofte som når man feks har en liten leilighet. Det er i alle fall min erfaring etter å ha hatt både stor og liten bolig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #14 Skrevet 21. januar 2010 Oj, det var lekkert! Kunne jeg virkelig tenkt meg! Tenk å vokse opp i et slikt hus!! Noe annet jeg jeg som er vokst opp i en 3-roms leilighet med mor, far og to brødre...!!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #15 Skrevet 21. januar 2010 i forhold til huset i den andre tråden må jeg si at jeg likte dette bedre.. det andre huset var kaldt og tomt.. i dette huset kan man få ett hjem..selv om det var stort. pent hus=)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #16 Skrevet 21. januar 2010 Tror jeg ville følt det litt merkelig å bo i et æmerikæn-stail-mansion, med alle de leilighetshusene som vi kan ser rundt på bildene. Og er det ikke litt rart med så stort på en såpass liten tomt? Bare meg som synes det?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #17 Skrevet 21. januar 2010 Nei absolutt ikke bare du! Dette huset kunne sikkert ha vært flott hvis det hadde ligget som mansion på en større eiendom, med lang vei opp til huset, gjerne med en allè av trær, stor hage bak, som gjør at badebassenget kommer til sin rett. Klint opp i masse småhus, på en relativt liten tomt, så det bare teit ut!
Sånn kan det gå Skrevet 21. januar 2010 #18 Skrevet 21. januar 2010 Skulle jeg brukt 8,5 million på et hus hadde jeg i hvert fall ikke kjøpt en svær steinklump på en liten tomt midt i et byggefelt.
Miztery Skrevet 21. januar 2010 #19 Skrevet 21. januar 2010 Enig med okatviastar! Ser ut som noen har vært stormannsgærne, men ikke hatt råd til å kjøpe en skikkelig tomt!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #20 Skrevet 21. januar 2010 Jeg synes egentlig huset ser ut til å ha bra potensiale jeg. Med litt mer farger og møbler med personlighet, som ikke ser ut som om de kommer rett fra en katalog, tror jeg at jeg kunne trives der. Nå er det for nytt for min smak, men om en 50 års tid tror jeg det kan bli bra ute. Få opp en del slyngplanter og store trær så kan det bli riktig hyggelig ute også..
Miztery Skrevet 21. januar 2010 #21 Skrevet 21. januar 2010 Problemet er jo at med en så liten tomt, og en gårdsplass, bakhage og garasje som tar så stor plass på tomten, så har man ikke plass til store trær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå