Mamma til*2 jenter* Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Kommer inn til dere i dag! Har en datter på 16 mnd å venter nr.2 tidlig i april!!
fremtidoghåp Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Velkommen! Du får akkurat samme avstand mellom barna som vi har mellom våre to gutter. Og gled deg, -selv om det blir tøft og tavelt de første årene r det en SÅ stor fordel å ha to tette! Alltid noen å leke med, mindre søskensjalusi, lett å arve klær osv. Våreto leker så fint sammen og har utrolig stor glede av hverandre! Lykke til! :-)
truel Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Så gøy! Jeg kommer også inn hit idag! for første gang... er veldig spesielt å hoppe til det siste trimester, for når det er over så er hun her!
*Silkeblomst* Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Slenger meg på den! Har ei jente på 2 1/2 år, og venter jente nr 2. 15 april! Nettopp kommet inn hit til 3 tri for annen gang
Mamma til*2 jenter* Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Velkommen til dere også...Ja, begynner å skjønne at vi snart får 2 jenter i hus!! Vi har valgt å få 2 tette siden jeg kanskje ikke kan få fleire barn om et par år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå