Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Er det noen fine babyklubber, slik som Ole brumms babyklubb? Hvilke finnes, og hvem anbefaler dere?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Mine babyer har ikke vært så veldig opptatt av klubber, så jeg vet neimen ikke..!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Ah, skjønner, barna dine har adri fått opplevd at foreldrene leser og leker med dem.. Men det skal mine barn få oppleve, så derfor spør jeg om noen babyklubber. HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Jeg vet ikke om noen bra, men tenkte jeg skulle melde min datter inn i en så fort hun er født, har termin snart. Jeg tenkte litt på ole brumm klubben. Men egentlig så tenker jeg mest på den disney klubben som var når jeg selv var liten. Den sendte mange bra bøker! Er det noen som vet om den finnes enda????
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Ja, den finnes enda, men det er bøker for de litt "eldre" igjen da :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Er det det ja! Hmmm får sjekke ut ole brumm litt nøyere da. Tenkte enten eller jeg, men kanskje jeg får ta begge da :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har tenkt å ta Ole Brumm frem til barnet er 2 år (klubben er fra 0-2 år), og etter det bytter jeg over til Disneyklubben, da skjønner barnet litt mer av handlingene i bøkene disney har også
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Har du adressen til nettsiden til ole brumm?
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Hvorfor ikke skaffe ordentlig litteratur i stedet for oppkoket man får fra denslags klubber? Bokhandelen har mengder av gode bøker for de aller minste, med litterær kvalitet og med illustrasjoner som ikke gir magesyke og søtkvalme.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Her er adressen. http://www.univers.no/Bokklubber/ole-brumms-babyklubb/Ole-Brumms-babyklubb/sku-K-574;pgid=.CSDhivjyENSR0cTRxRfA9Jz0000M0E2aePU;sid=OUVnqIA_eyRoqMtorfVunJU1E0JLgAxPHtk=?==&==
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 For å si det sånn, så unner jeg barnet mitt i Ole brumm da barnet ikke er eldre! Ordentlig litteratur kan vente til barnet blir litt eldre og forstår mer!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Ssss overse sug lut. Hen er lett å gjennomskue.
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Vel, deg om det. Søppel inn, søppel ut.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Jepp. Sånn velger jeg å ta innleggene dine og.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #15 Skrevet 21. januar 2010 Har vært medlem i Ole Brum klubben, der tror jeg man bare kan være et år. Nå i bokklubben.no. Mange fine bøker og billig
eggstokk Skrevet 21. januar 2010 #16 Skrevet 21. januar 2010 Enig med SUG LUT jeg. Synes også er mye vræl fra disse bokklubbene. Dessuten så får man nye bøker hver mnd, eller hver 6. uke eller noe slikt. Alt for ofte, og alt for like bøker. Jeg sitter iallefall igjen med en haug med bøker som jenta mi ikke er interessert i. Hun har noen få favoritter. Nå var jeg med i Go Boken og Ole Brum, har så mange Titt Tei bøker, tøybøker, plaskebøker osv at jeg kan starte egen bruktbu. Tipset mitt er å heller kjøpe bøker i bokhandelen, eller være litt miljøbevisst og gå på bruktbua. Skal love dere alle sammen, at dere bruker altfor mye penger på bøker fra bokklubben, og ikke halvparten kommer til å bli lest mer enn 2 ganger.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #18 Skrevet 21. januar 2010 Disse bokklubbene er bortkastede penger. Min førstefødte var medlem i Disneyklubben en stund, og vi satt igjen med en rekke dårlige bøker. Dårlige tekster, dårlig grammatikk og mange trykkfeil. De fleste bøkene har altfor mye tekst på hver side for de minste, og er altfor kjedelige for de litt eldre. Alle tekstene er referat fra filmene fortalt på en lite spennende måte. Vi har fortsatt noen av disse bøkene, men ingen av mine tre barn har vært interessert i dem, selv om de elsker Disneyfilmene. Skjønner at det virker attraktivt å få en sekk e.l. i innmeldingspremie, og at gullungen skal få pakke i posten hver måned..... men hvis formålet er at dere ønsker å lese for barna deres, så hadde jeg heller benyttet meg av bokhandelen (de har ofte fine bøker på tilbud) eller biblioteket.
L & lille L Skrevet 21. januar 2010 #19 Skrevet 21. januar 2010 vi er medlem av go'boken liker den godt.. får pakke 1 gang i måneden med leker og bøker.. det står i vær pakke ka som kommer neste gang og da er det bare og avbestille vis man ikke ønsker den boka.. liker også godt at man får med ett fakta hefte om eks utvikling, osv... babyen min elske at jeg leser og synger så syns ikke det er bortkastet penger , bruker heller penger på bøker ho hr glede av enn og kjøpe masse anna tull..
eggstokk Skrevet 21. januar 2010 #20 Skrevet 21. januar 2010 Må dessverre argumentere litt imot deg L. Go boken sine bøker er oversatt fra andre landsbøker, det merkes på grammatikken og innholdet. Noen bøker er fantastisk dårlige. Dessuten, har du vært medlem i 1 år, så har du ca 12 bøker av den samme boka, bare md litt andre bilder eller navn. Hvor mange titt-tei bøker trenger man egentlig? Jeg elsker bøker, og har jobbet mange år i bokhandel, så jeg er veldig opptatt av å lese for ungene. Eldste jenta begynte ikke å interessere seg ordentlig for bøker før hun var over halvannet år. Da var det bøker med dyr i som interesserte henne. Ikke plaskebøker, ansiktsbøker, og titt-tei bøker. Joda, ungene vil ha dette også, men man trenger bare en av dem, og da er det billigere å gå i bokhandelen å kjøpe 1-2 bøker, ikke motta 12 stk i løpet av et år. Jada, man kan avbestille, men bøkene er LIKE i et helt år, så hva er da vitsen med å være abonent? Hva skal ungen med lekene som følger med? Ungene får nok av leker uansett......Ja, ungene elsker at du leser og synger for dem, men de hører ikke forskjell på Byssanlull og Nothing else matters....(av Metallica for dem som ikke kjenner sangen) Ungene vil bare høre mors stemme det første året. Jeg ville heller spart pengene til ungen er ca 1,5 - 2 år og kjøpt bøker som interesserer ungen. Hos meg er det Ole Brum, og Mamma Mø, og Hva skjer på Bondegården? Slike bøker får man ikke i Go boken det første året. Om du L, synes Go boken er kvalitetsbøker og noe du vil bruke pengene på så må du jo vel gjøre det. Selv synes jeg det er ræva bøker, og bortkastet penger.....Og jeg har vært medlem i over et år. Vel og merke så avbestilte jeg alle pakkene etter 6 mnd, da jeg allerede hadde 6 sett med det neste pakke inneholdt.....
Mor Løvehjerte Skrevet 21. januar 2010 #21 Skrevet 21. januar 2010 Vi har vært medlemmer av Bokklubben Baby og tatt i mot alt vi har fått første året. Syns mange av bøkene ikke passer for så små, men de står i hylla til vent. Nå er vi oppgradert til Bokklubben Barn. Bokpakkene er dyre (rundt 300,- pr. mnd) og ikke av typen "må-ha", så vi avbestiller de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå