babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 nå er jeg virkelig sliten av å gå gravid.. jeg er blitt sååå stor for å være meg..jeg er 153 høy og vant til å veie 50 kg.. nå veier jeg 70 kg.. kjennes ut som det strekker seg bak på ryggen for at magen vekser.. jeg får ikke på meg skoene mere.. er trøtt hele tiden.. har endel vann i kroppen å endel hodepine... har 0 energi til mine 2 barn å er alene :/ jeg er såå lei av graviditeten at jeg har lyst å gråte.. bekkenløsning har jeg fått også.. jeg har termin 5 mars å er lei allerede.. mest lyst å true legen min om han ikke fixer fødsel til meg snart så tar jeg livet av meg selv hehe.. sorry jenter for at jeg klager.. men jeg måtte bare få det ut..
Terese med to jenter Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hei, nå har du jo ikke så lenge igjen da Jeg har termin 4.mars og er også lei, men ønsker baby skal holde seg der inne til 37+0 hvertfall, så er jeg innenfor terminen Det høres ikke lett ut å være alene med to barn, er de store? Er du alene bare akkurat nå for tiden, eller alenemor? Jeg er alenemor med en fra før også, og merker det er litt tungt nå ja..
Diddels Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Kjente meg veldig igjen der Jeg er også 153, og veier nå 70 kg, våkner flere ganger på natten av at jeg ligger feil og ikke får puste, er energiløs og tafatt.. Jeghar også planer om å klage til legen min, jeg har trossalt ingen andre jeg vil klage til
babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2010 jeg har en på 7 år å ei på 4 år så di er veldig flinke men slitsomt å ikke ha nok energi til di har skikkelig dårlig samvitighetet for det godt å høre at det er andre som sliter som jeg gjør.. men hva kan legen gjøre for meg da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå