Kristine_bolla Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 har jo endel vann somm kommer heeeele tiden, men jordmor snakket om tegnblødning.. Hva i all verden er det???
Spire nr.2 <3 Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Oi da,spennende!!Ikke vet jeg hva tegnblødning er,men jeg håper virkelig du har ringt føden!!Hvis ikke bør du gjøre det nå!!Lykke til
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Når vannet går og livmorhalsen begynner å åpne seg kan det gjerne briste noen små blodkar i halsen. Dette er små mengder blod. Viktig at det ikke er mye. Blod kan det jo også være i slimproppen og om den ikke har løsnet helt til tross for at vannet har gått kan også den sende avgårde litt blod i det den løsner. Sikkert ikke lenge til du er igang nå!!!
Kristine_bolla Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 Jada, ringte føden og vært på kontroll!! Skal på ny kontroll senere idag riene begynte så smått inatt. nok til at jeg måtte puste meg igjennom og ikke fikk sove.. gleder meg til vesla vår er ute nå ja. klemmer fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå