Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Går på medisiner som gjør at matlysten er helt borte. Dette er medisiner jeg skal ta i lang tid fremover og det er ikke et alternativ og stoppe/bytte medisin. Det jeg får i meg til morgen/lunsj/kvelds er 4 Start-kjeks med ost. (4 hvert måltid) Lunsjen klarer jeg ofte ikke spise noe som helst. Kan godt drikke Biola til. Ellers spiser jeg litt middag. Kan kroppen fungere over lengre tid på dette?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Anbefaler deg iallfall å være flink med å variere middagen, og spise mat som har masse næring til det måltidet. God bedring.
thea - M har gull i gulping Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Jeg spiser mindre enn det til vanlig (som oftest), men jeg har nesten aldri noe spesielt sultfølelse. Den kommer hvis jeg spiser frokost, noe som jeg veldig ofte dessverre glemmer og da er jeg også mye flinkere til å spise mer utover dagen. Jeg har levd sånn i mange år og fungerer bra. Men anbefaler det ikke nei, prøver å spise frokost men har aldri matlyst på morgenen Kanskje du kan bytte ut kjeksen med et revita knekkebrød med ost med agurk, tomat eller paprika oppå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå