Gå til innhold

hva hadde dere gjort? trenger litt råd evt erfaring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

han jeg går til for modningsakupunktur, tilbød meg å sette noen nåler for igangsetting til fredag, da er jeg to dager på overtid i forhold til UL termin. Han sa at erfaringsmessig så er jeg i gang i løpet av 24 timer... jeg ble jo super gira, for er jo lei av at ingenting skjer....

Men tingen er at jeg ikke har peiling på om jeg er moden, og hva skjer da om livortappen fortsatt er hard?? og jeg ikke er klar, men "tvinger" det hele i gang?? er jo litt redd for å bli liggende med maserier i flere unødvendige dager, og påføre meg unødig smerte...

er så i tvil om hva jeg skal gjøre.. vil så gjerne, men er litt redd

hva hadde dere gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det burde han som driver med det vite mere om, men tror ikke akupunktur funker på samme måte som når de setter igang en fødsel, så mitt inntrykk er da at det vil ikke starte med mindre du er moden. Men jeg vet ikke altså, men det er bare slik jeg har forstått det

Skrevet

Morsomt at du spør, for på svangerskapskurset i går var det er akupunktør for å snakke om modningsakupunktur og smertelindring under fødselen.

Der ble det sagt at modningsakupunkturen ble brukt for å modne livmoren, mens igangsettingen skulle gjøre slik at kroppen raskere setter igang selv. Så selv om du ikke er moden nå så vil kroppen sette igang modningsprosessen ifølge den akupunktøren som var på kurset i går. Uansett kan det neppe skade å prøve? Jeg har aldri hørt om noen som har angret bittert på at de tok igangsettende akupunktur :)

Skrevet

åh tuusen takk for svar :-) nå ble jeg veldig glad :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...