¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Fikk beskjed av jordmor om å ta blodprøve i uke 32 og uke 36 fordi mannen er RH positiv. Skal man ta blodprøve ved 32 fullgåtte uker eller når man er i uke 32? Glemte å spørre jordmor...Jeg er 32 fullgåtte uker på fredag, kanskje best å ta den akkurat den dagen...
luva* Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Det har nok ikke så mye å si akkurat hvilken dag du tar blodprøvene på, bare at det er rundt den tiden. De skal jo ikke måle om du har et bestemt nivå av antistoffer, bare om du har det eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå