Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg ønsker å gå nettstudie på nki. Det jeg lurer på er om nav er behjelpelig med å finansiere det? Hilsen alenemor til 2 små
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg vet ikke om de dekker akkurat nki, men generelt med tanke på utdanning er de behjelpelige med utdanning om man ikke har yrkesutdanning fra før. F.eks jeg er barne- og ungdomsarbeider, men vil utdanne meg som noe annet. Etter det jeg har forstått, får jeg ingenting. Hadde kanskje fått om jeg skulle utdannet meg på høyere nivå, videreutdanne meg. Eller om det var pga helse eller noe. Jeg bare trives ikke som barne- og ungdomsarbeider. Vil gjøre noe annet =D Men det står jo en del på nav sine sider, og du kan spørre dem. Har du ikke rett på stipend og slikt på nki!?
Gjest Lilac3 Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har akkurat tatt ferdig videregående gjennom NKI, og fikk støtte av NAV til dette. De støtter det de kaller nødvendig opplæring. Du kan jo ta en telefon og snakke med de : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå