allabarna Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Har noen erfaringer med bladet Mamma? Vurderer å tegne abonnement.
....().... Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Mulig dette er feil inntrykk av bladet da jeg bare hadde et gratis prøveab. med 3 magasiner, men jeg fikk virkelig nok av det bladet ganske fort. Syns hele konseptet dreide seg om "hvordan ha barn nesten uten å merke at man har det". Altså hvordan kan du leve nesten som du gjorde før du ble mor. Masse selvrealiseringtull og mas om alt man måtte drive med selv om man var småbarnsmor. Ikke min greie.
~Fru R~ Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Liker det ikke jeg heller... Kjøper det av og til hvis hovedrepotasjen handler om en interessant person, noe som er sjelden etter min mening da. Smaken varierer vel her også tenker jeg.
glad i mange barn Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 har hatt en liten stund...og jeg syns no det er helt greit liksom jeg da..... verken negativ eller positiv...pleier no å lese gjennom hver gang og det er no en viss kos med det uansett.......har ikke tenkt på att det er ett dårlig eller godt blad...rett og slett helt greit....liksom....men det går jo an å få noen gratis nr...troor jeg fikk det til å begynne med og bare for å se eller prøve ut....
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har abonnert en stund nå, og koser meg med bladet. Det er ikke alt som fenger meg like mye, men syntes det generelt er underholdende. Det er en i et innlegg over som syntes det blir mye om hvordan man lever som om man ikke har barn, og det stemmer nok litt. Men jeg syntes det er deilig forfriskende å slippe å lese "faglitteratur" hele tiden. Som f.eks i Foreldre&barn hvor jeg noen ganger syntes man analyserer barna helt i hjel... Jeg syntes det er deilig å kunne være litt meg selv selv om barna er kommet! Og det er ingen grunn til at ALT skal dreie seg om barna bare fordi man har blitt mamma. Jeg elsker dem over alt og de er utrolig viktige deler av familien, men de er ikke nødvendigvis midtpunktet her i huset- i hvertfall ikke hele tiden. Derfor liker jeg Mamma.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 hei. jeg har bare lånt det av søsteren min, men syns det virker veldi ok. ser det står en del forskjellig,både om mat å amming å klær til store å små. kjekkt. Fåreløbig abonnerer jeg på foreldre å barn å kommer til å holde meg til det tenker jeg,men kansje jeg prøver mamma i noen måner å ser.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Jeg var abonnent i ca 1/2 år men sa opp. Enig med de over at det handler mest om mote og interiør, og ikke særlig mye om barn. Selv ble jeg mest provosert over at bladet var så "rosa." Det var liksom ikke plass til oss med gutter. Mange av reportasjene viste sukkersøte jenterom, og mor/datter mote. Men jeg har en liten gutt.... Og de gangene de hadde reportasjer f.eks om barneklær så var 9 antrekk for jenter, og 2 for gutter. Jeg abonnerer heller på foreldre og barn. Masse bra tester og tips til både nybakte og litt mer erfarne foreldre. Liker dette bladet mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå