Gå til innhold

Pinlig episode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en MA for noen mnd siden. Barna visste at jeg var gravid da jeg mistet. Så de har mast lenge om når vi kan få ny baby i magen. Jeg har sagt at jeg måtte ha mensen 2 ganger før vi kunne begynne å prøve på ny baby.

Så i dag var vi på butikken og jeg hadde kjøpt bind. Jenta mi på 6 år var på enden av kassen, og jeg stod og skulle betale. Det var lange køer. Da roper plutselig jenta med et stort smil om munnen "MAMMA, HAR DU FÅTT MENSEN?"

Litt flaut ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe

Noen ganger kan det like greit å holde dem i mørke.

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, jeg tror jeg hadde fått fnatt!!! :)

Skrevet

Åååå... hihi

Men litt søtt og da..:)

Lillebroren min spurte mamma en gang om hun hadde skjært seg i tissen da de var på felles do på kjøpesenter.. han var jo så liten at han måtte bli med mamma på do, og ja.. hun hadde mensen... hehe

Skrevet

Ja, det var nok pinlig :)

Jeg synes det var en litt merkelig måte å forklare det for så små barn på. (Ikke ekkelt ment, bare stusset litt. Selv ville jeg nok sagt at det kom til å ta litt tid før magen var klar for en ny baby. Kanskje jeg undervurderer barna?)

Skrevet

Har selfølgelig fortalt at det kan ta lang tid før jeg kan få ny baby i magen. Hun er en jente som vil ha alt forklart i detalj, så vi valgte å vere helt ærlige med henne. Jeg tror det har hjulpet henne også at vi har fortalt ting slik de er.

Men ønsket veldig at jeg hadde et hull å krype ned i akkurat da.

Men søt det er hun i allefall:)

H.i

Skrevet

Barn er kanskje klare for å få sammenhenger forklart før jeg trodde. Dere gjorde nok det rette. Vil understreke igjen at det ikke var ekkelt ment!

Skrevet

Vi sto i kø i/ved kassen i butikken (ettermiddag og masse folk), sønnen min stirret leeeenge på meg. Så spurte han (med ganske høyt stemme syns jeg): mamma, bruker du bleie idag?

Han hadde rotet i skapet og funnet hvor jeg la bindet.

Skjer alltid når det er masse mennesker rundt...heh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...