Gå til innhold

Nattamming.....


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Hvor ofte ammer dere babyene om natten? Min "lilling" spiser hver andre og hver tredje time hele døgnet...

Kunne godt tenkt meg en 4-5 timer sammenhengende søvn!

Hvordan er det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer også hver 2-3 time, men må tilstå at jeg faktisk har begynt å gi litt tillegg om natta også..... Dermed sover mini iallefall litt lengre, kanskje 3-4 timer, så jeg får sove litt mer. Han er en ordentlig "treging " ved puppen, så amminga tar minimum 1 time, så derfor tyr jeg til MME og flaske om natta. Min første sønn er et flaskebarn, da han ikke ville ta pupp, og har bevist til meg at flaskebarn så absolutt ikke blir noe dårligere/svakere enn brystbarn, og jeg er derfor ikke redd for å ty til flaske denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

min får kl 24, og jeg er fornøyd om han sover til 4. blir helt utslitt om jeg ikke får den 4 timers bolken med søvn. men så vil han ha 6 - halv 7, og hver 2 time resten av dagen bortsett fra en 3 timers lur i vogn mellom 12 og 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det 2-3 timer mellom hver gang hele døgnet. lengst pause hvis vi går ut, men det er ikke så lett å komme ut når det er 13 minus :( da holder vi oss inne... Men hun sover mye mer om natten nå enn hun gjorde, hun er vanligvis så trøtt at hun ikke orker å spise lenge om natten lengre... Men hun ligger kjempe urolig om morgenen fra ca 5-6 til vi står opp, har prøvd å ta henne på skitebordet uten bleie så hun kan bæsje det hjelper av og til men ikke alltid... og hun er jo kjempe trøtt så hvis hun gråter tar jeg henne bare i sengen igjen...

 

Har hørt at hvis ungene har plager med luft i magen så spiser de gjerne mer fordi de oppfatter det som sult?? Hun spiser og gulper men så vil hun ha mer og mer... da skjønner ikke jeg helt? Men jeg lurer egentlig på om det også er lukten av meg som gjør det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...