Påtidemedentil Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er 6dager over ikm snart 7.. Skal teste imorgen, er spent .. Men har ikke ett tegn som ligner mensensmerter, sånn som jeg bruker å ha før all mens. Jeg er jo i min første pp, skulle det gå så fort?? =O Har stikkinger i høyre eggstokk, hatt det i små doser i snart 3 uker. Er det ett graviditetstegn? Å det er alt jeg kjenner =/
Smurfemor ツ Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Å så spennende!! Det kan godt gå fort....for meg gikk det veldig fort denne gangen...tok ut spiralen, tre dager etter hadde jeg mensen og og ca en mnd etterpå testet jeg meg...og jeg var gravid:) Jeg også kjente stikkinger i høre eggstokk, spesiellt den dagen jeg tror jeg hadde eggløsning...og det kom og gikk litt i ukene etter. Lykke til med testingen i morra! Og i morra fyller dattera mi 5 år..så det er en lykkedag Klem...
Påtidemedentil Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Aah:D du gir meg hååp hehe Håper det stemmer til meg også, med all den stikkingen:) Du får synge for meg å til henne Å gratulere henne med dagen, be hun sende meg litt lykke Klem
2 vidunderjenter Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Utrolig at du har klart å vente så lenge med å teste; bøyer meg i støvet:-)) Jeg ble gravid "før" første pp med nr 1 (trodde EL var ferdig, men det viste den seg at det ikke var:-o) og i 1 pp med nr 2. Mannen skulle gjerne pr(øvd) litt mer syntes han, men med tanke på resultatet, så håper jeg han synes det går litt opp i opp:-) Og nå har vi såvidt begynt å snakke om at vi skal begynne å prøve på nr 3, og jaggu sitter jeg her 13 dager over IKM med noe som kan minne om en positiv test.. Så, jepp, fullt mulig:-) Og dersom du har en rimelig stabil syklus, og med tanke på de andre tegnene du har, så høres det jammen ut som det har gått veien for deg også:-)) Skal teste igjen i morgen tidlig, så hvem vet, kanskje vi forsvinner over på 1. trimester samtidig? :-)) Lykke til i allefall!!
Hvitkløver2020 Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 hehe..jeg ble gravid nå, hadde sex en gang uten beskyttelse og det var ikke planlagt! Hadde stikkninger nede i eggstokkene mine fra ca 7.dag etter befruktning tom 3 dager før IKM. testet positivt IKM dagen=)
Påtidemedentil Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 iiiik, da er det håp for meg også Kommer med svar her imorgen
lykkeligmor til to<3 Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Det går fint an ja;O) ble lettere sjokkert selv da jeg ble gravid på første forsøk. Hadde gått på p-piller sammenhengende i 8 år før jeg sluttet, fikk beskjed om at det kunne ta 1-2 år før jeg ble fruktbar igjen.... 9 mnd etter sitter jeg her høygravid med en måned til termin;O) krysser fingrene for deg! lykke til!!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 lykke lykke til jeg har ei datter på 2 som ble til i første pp, og er 22 uker gravid med en liten gutt som ble til i første pp, så er fullt mulig det lykke til, skal krysse fingerne for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå