Gå til innhold

Barn er veldig ærlig noen ganger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

MIn 4 åring finner alltid på noe når han skal legge seg. Som f.eks i forrige uke, 20 min. etter at han var i senga, husket han plutselig noe han skulle fortelle meg...som han ikke husket da jeg hentet han i bhg, og resten av kvelden.

Og i dag, så kom han plutselig på at det var en sang han ikke hadde sunget for meg ennå, og måtte gjøre det. Og mens han sto der, så tok han på tissen sin. Drev og klemte på den.

Jeg spurte han: må du på do?

Han: nei?!

Jeg: hvorfor klemmer du på tissen da? (han pleier å gjøre det når han må på do).

Han: mamma, jeg bare leker med den.

Jada...hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, ja de holder ikke noe tilbake. jeg skulle få sønnen min til å tisse jeg. han sto å holdt den lille snoppen han, men jeg hørte jo at det kom ikke noe tiss. så jeg spør han: må du ikke tisse. han kikker på meg, så på tissen og sier : men den står jo bare rett opp. får den ikke ned i do..... :)

Skrevet

Å HERREGUD, jeg ler meg i hjel....

Skrevet

Haha :D

Det ærligste jeg har hørt noen gang var fra en engelskspråklig gutt på år som sa til min venninne: "When you look at yourself in the mirror, do you cry?" Og til meg sa han, da han hadde satt seg på fanget mitt og så opp på meg med sine vakre brune øyne: "Do you want to be my grandmother?"

Skrevet

Hahaha.. Er det mulig?

Skrevet

Haha, de er så hærlige. Da min sønn var ca 4 år lå vi på sofan å så film. Han lå med hodet oppå magen min så sier han: åh mamma, det er mye bedre å ligge på fanget ditt. Du er så myk å god, pappa er så hard. Hahaha, følte meg litt rund da ja

Skrevet

hehehe:) jeg har så mange gullkorn fra sønnen min at jeg kunne skrivd en bok.. han er nå 6 år.

-var i butikken, hadde akkurat hentet han i bhg. han var sølete og snørrete. skulle bare kjøpe brød og melk. da vi kom til brødskjæremaskinen kikket han på meg med store øyne og sa med spinkel, men høy, stemme:mamma, kan jeg vær så snill å få en gammel skalk, jeg er jo så sulten... uff, følte folk trodde jeg aldri gav han mat.

-han fant oxo ut hvor babyene kommer ut (glemte å slå av jordmødre på tv3) han hadde trodd han kom ut av navlen frem til det, man så jo at det var slett ikke sant. så da ei venninne av meg fikk babyen sin og jeg sa dette til sønnen min sa han : stakkart "kari"!!! stakkars tissehullet til "kari" !!!!!

-han sier oxo at damene på tv er heite, men avslutter setningen med å si: men du er ENDA heitere mamma!!!

hilsen mamman til han som ikke fikk tisse fir den sto rett opp .....

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og der har jeg fått mange ærlige kommentarer fra barna. Men jeg syns det er herlig, og synd at de ikke bevarer den ærligheten lenger.

En i barnehagen tok meg på puppene og fniste og sa "du har tjukke pupper!"

Har flere ganger fått høre at jeg har tjukk rumpe også, men at den er fin. Og når jeg hadde vært hos frisøren en gang, fikk jeg høre helt ærlig at jeg var mye finere før. Heheh.

Nå nylig var jeg på besøk med den store gravide magen min, og det var en som sa at jeg hadde jo lik mage som julenissen jo! heheh..

Skrevet

sønnen min på 3,5 har sååå dilla på sugerør,men klarer ikke si det reint ennå så i kassa på butikken sier han: mamma, jeg vil ha et sugeludder!!! ooooo såååå fllaut. og høte en ung gutt lengre bak sa, det vil jeg og ha;) hehehe

Skrevet

Hehehe....

Sønnen min trodde også at babyer kom fra navelen da han var 4 år. På den tiden han var 4 år, var svigerinna mi høygravid. En dag så var hun på besøk hos oss, og sønnen min satt kjempe lenge og stirret på magen til tanta si. Så så han opp på henne og spurte med alvorlig mine: tante? du har så liten navle, hvordan skal babyen komme ut da? skal jeg kanskje klippe en større hull for deg?

Uff...vi lo.

Og en gang da vi lå og så på tv, så lå han slik at han lå med øret ned mot magen min. Etter å ha ligget slik en stund (jeg var ikke gravid), så så han på meg og sa: mamma, magen din snakker kjempe mye. Jeg sa at den skal være stille, men den ville ikke høre på meg.

Skrevet

For mange år siden var jeg sammen med en mann med en sønn på 3 år. En dag da moren kom for å hente ham sier gutten: Mamma, det er så deilig når "kari" vasker meg på tissen.

Det var pinlig det. Jeg turde jo knappt røre gutten etter det.

Skrevet

oh Lord...hehehe.. den var bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...