Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hvilken dag starter dere på, og når på brettet får dere mensen? Jeg skal snart begynne, 2 mnd. siden fødsel nå, og ønser å ta pillene slik at jeg ikke får mensen i helgene.
Rampongi Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 oj, det kan nok variere fra kvinne til kvinne. Jeg hadde bare starta opp jeg om jeg var deg og heller justert det når du har gått på dem et par mnd, men hvorfor vil du ha mens i det hele tatt? Jeg gikk månedsvis rett på neste brett jeg når jeg gikk på pillen. Ikke noe problem og dette snakket jeg med legen min om i forrige uke faktisk.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Ja hvis jeg kan, så vil jeg slippe mensen! Jeg kan ta en tlf. til legen min og spørre jeg også, takk for tips
...♥... Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Hvlike p-piller bruker du? Jeg går på Loette, og jeg har ikke sjanse til å droppe mensen pga at jeg begynner å blø før jeg tar de hvite pillene (de som man tar når mensen skal komme). Utrolig irriterende når man helst vil utsette hele dritten...
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 jeg bruker også Loette, og etter at jeg forskøyv mensen i sommer når vi var på ferie, så har jeg hatt mellomblødninger... trodde syklusen hadde retta seg opp nå, men dengang ei.. blodtilblandet utflod IGJEN! Smålei... Og jeg starter forresten på mandag, men så blør jeg bare i noen dager da, så har som regel ikke mensen i helga
...♥... Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Uff.. Skal gifte oss i sommer å har IKKE tenkt å ha mensen den dagen for å si det sånn!! Så jeg skal prøve å hoppe over en gang å se hva som skjer.. Jeg blør heller ikke mye, men irriterende med disse mellomblødningene!:/
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Om det er til et såpass viktig formål ville jeg heller bedt legen om resept på de pillene som gjør at du ikke får mensen... må jo være mye bedre det enn å gamble på at det går bra med p-piller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå