Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 nylig på fb har jeg sett at et par av mine fb venner støtter denne dama, som har mista ungen til bv, og flere som ikke kjenner hu skriver åhh bv er så dumme asså, hallo??? er vel en gunn og etter og ha lest litt av det hu skriver så synes jeg det er en del som skurrer, flere? nei jaggu om jeg er med på å støtte at et barn skal hjem til mora når jeg ikke aner om hvordan hu har det der, er noe muffins med hele dama,
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Uff, tragisk. Det er jo en grunn til at jenta er tatt fra henne. Veldig umodent å danne en FB gruppe for det hele uansett.. Tviler på at BV forandrer mening på grunnlag av ei gruppe på nettet..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Er jeg den eneste som har reagert på at hun gikk i fra barnet i badekaret??? Har hørt veldig mye om BV, og det skal MYE til før de går til full overtakelse..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Jeg kan si såpass at jeg har jobbet hardt for hjelpen jeg nå har fått av barnevernet. Så det er ingen lett greie. Det krever noe for å få det. Enten forstår du ikke hvorfor du trenger det, men du trenger det. Eller så trenger du det, men er litt for ressurssterk til at barnevernet forstår hvorfor du trenger det før det nesten er for sent...... En støtter ikke personer som har måttet overlate omsorgen for barn til barnevernet, uten at de har gjort det frivillig.......
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 søk etter natasha skal hjem eller noe sånt, da skal det komme opp..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 natasha skal bli hjemme hos mamma heter gruppen
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 natasha skal bli hjemme hos mamma heter den
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Man går ikke fra en unge i balja / badekaret uansett. Også skal man jo aldri sette et barn med feber i vann, trodde det var noe alle visste jeg? Skal ikke utale meg noe mer enn det, for jeg kjenner henne ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Ja, en mamma med muffins kan være temmelig skremmende!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Det er IKKE barnevernet som avgjør omsorgsovertakelse, og det er en lang prosess å gjøre dette uten samtykke fra foreldre og/eller barn(alt etter barnets alder). Tro ikke at denne kvinnen forteller hele bildet. Hun ser ikke grunnen selv.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #15 Skrevet 20. januar 2010 Helt vanlig å bade babyer med feber, nå er det faktisk kommet en egen tråd om det her også. Det er derimot helt feil å gå fra et barn som leker ved, i eller rundt vann.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #16 Skrevet 20. januar 2010 Hvorfor er eller har hun vært på behandlingshjem? Behandling for hva? Det lurer jeg på. Må jo ligge mer bak dette. Jeg skjønner godt at barnevernet gjør noe når de finner en blå og livløs unge i et badekar hjemme hos noen som allerede har vært i barnevernets søkelys en gang før. Her gjelder det, som i alle saker, at barnets beste må ivaretaes først og fremst. Hva om barnet hadde dødd i badekaret den dagen? Hvem sin skyld ble det da? Jo, barnevernet! Fordi de ikke grep inn tidligere.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #17 Skrevet 20. januar 2010 Dette skurrer veldig, ja. Hun bor på beandlingshjem, og har blitt fratatt barnet for annen gang. Jeg tror nok bv har gode grunner for å ta de avgjørelsene de har gjort. Og det er skremmende å se hvor lite reflekterte mange menensker ser ut til å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå