:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 det er en i klassen som bare skal diskutere med meg. helt sikkert fordi jeg aldri gir meg... hehe.. men for det første mangler hun helt totalt forståelse av irroni. så vær gang jeg sier en vits og alle ler så tar hun det serisøt og kjefter på meg. for det andre så har hun en lei tedens til å argumenter med: "når man kommer opp i min alder da ser man ikke sånn på ting mer" og det er den siste. jeg trenger noe bra, for alder er et ekstremt dårlig argument, men om jeg sier det sånn så kommer jeg til å få verdens lengste tale om at det faktisk har noe å si
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Du har et godt poeng der. Folk i din alder blir av og til litt fastlåst i seg og sitt og gamle mønstre. eventuelt; eat shit and die. Ja, jeg er gretten
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Så synd for deg at alderen din skal sette begrensninger i forhold til å se ting i ulike perspektiv!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 hehe... eller "folk på din alder er ofte ikke helt oppdatert om hvordan verden faktisk funker i 2010"... haha vi var en gjeng som snakket om at det var så mange som hadde falt fra, også sa jeg "det er i grunn bra, da blir det jo flere jobber igjen til meg" og alle lo, bortsett fra overnevnte person som kjeftet på meg og mente at når man ble så gammel som henne så tenkte man på andre en seg selv. og hun ble temlig gretten når jeg påpekte at det var tull fra min side.... hehe.. sånn er det dagen lang... ehe
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Ja, det er rart hvordan syn og hørsel svekkes med alderen
prekæs Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 "Og den replikken har du vel muligens brukt siden du var på min alder"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2010 haha... utrolig bra! det skal jeg så si. hun kommer til å slå meg... hahah
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2010 hihihi genialt jeg begyner å bli klar for en ny skoledag
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Du kan jo spørre sånn helt seriøst "si meg, jeg har lurt på en ting, ble du født gammel?" Forøvrig fungerer "bit meg" på ganske mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå