Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 "Du må seriøst gjøre noe asså, for nå er du på grensa til FEIT liksom" Jeg har lagt på meg mye det siste året og har fått skikkelig dårlige vaner. Han har helt rett, bortsett fra at jeg er over den grensa han snakker om, jeg ER feit. Jeg er så vanvittig glad i mat, og jeg spiser alt for mye. Jeg trenger noen gode råd om hvordan jeg skal finne motivasjon til å gå ned i vekt. Jeg ser på det som en håpløs oppgave å skulle begynne på Noen med gode tips?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Ketolyse ble redningen min. Gikk ned 12 kilo på 2 mnd, og mannen min ble skikkelig "nyforelska" i meg. Holdt meg slank etterpå også. Må bare være litt forsiktig med karbene.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 ØØH... Nå var det MOTIVASJONSRÅD jeg etterlyste da.... Greit, jeg skal spise sunt og trene, men hvordan skal jeg komme igang? HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Ta et bilde av deg selv i enten nettoen eller i undertøy heng dette opp på kjøleskapet, godteskapet, på badet og på innsiden av dodøra ( slik at du må se på det når du sitter på do) meld deg inn i vektklubben Kjøp mindre tallerkner og forsyn deg kunn en gang. La mannen din handle for familien i noen måneder slik at du ikke har snacks tilgjennelig hele tiden. Gå over til sunne snack. Drikk et glass med vann før hver måltid. Puss tenne hver gang du har lyst til å spise godis. Ta cm mål før du begynner å trene og mål en gang i uken eller sjeldnere for å se forksjellen.. Skriv ned alt du putter i munnen hver dag i tre uker..
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Minn deg selv å målet ditt hver eneste gang du skal lage deg noe mat, og husk at du burde tillate deg noe ekstra en kveld i uka så du ikke sprekker stort:) Kjip beskjed å få men så er det jo litt godt å ha folk rundt deg som er ærlige så du slipper å lure. Mannen min sa at jeg var ikke feit, men heeeelt fin da jeg veide over hundre kilo, og etter det er det ikke lett å tro på det som kommer ut av munnen hans:) Hehe, men han mener vel det er støttende og "snilt"
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Motivasjonsråd? Få mannen din til å ta bilder av deg i bare trusa mens du står rett opp og ned og slapper av. Heng bildet på kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 jeg syntes det er viktig å gjøre slike ting sammen.. gubben min er en strek, ikke jeg... men vi spiser det samme, han er bare heldigere enn meg. så skal jeg gå ned i vekt skal han lide med meg;) før fødselen gikk jeg ned 25 kilo med en diett som han også fulgte. han kunne spise snop og alt det der når jeg ikke var der og så lenge han ikke så noe om det;) hjemme var han en engel og spiste alt det sære jeg måtte ha;) etter fødeslen har jeg eest ut igjen, så må vel begynne snart.. huff...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 det lureste tipset jeg har fått er Drikk ca 1/2 l vann rett før du setter deg for å spise. Da føler du deg mett fortere, og vannet renner jo bare gjennom... =)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Den klare talen burde vel vært motivasjon nok, eller?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 tenk bikinimage og deilig dongerirumpe.. der er motivasjonen:-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Kjøp boken "Tankekuren" av Ben Fletcher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå